View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når det inntas oralt trengs det MYE mer for rus effekt enn når det røykes. Vi bruker 6 gram på en minikake ca 20x15 cm på 3 personer. Da er det igjen en tynn slize og litt kakesmuler vi muncher på seinere bare for å opprettholde rusen litt til.

Klarer ikke se for meg at 1 gram skal gi noe effekt for fler enn max to uerfarne pers.

Bortkasta styr for ingen rus ville jeg sagt.

En god huskeutregning er å gange røykemengden med tre så trenger man 0,4 for å røyke seg fjern, 0,2 hvis man ikie har røyka før og hasjen er god så gang det med 3 og gange det igjen med antall pers.
Vis hele sitatet...
Med en god oppskrift så burde edibles være minst like sterk som hasjen i seg selv, sannsyneligvis sterkere. Tror at om jeg hadde fora vennene mine 0,6g i form av brownies hadde jeg ikke hatt venner lenger hahaha

Sitat av Bearass Vis innlegg
Less is more med edibles. Ha 0,05 i hvert stykke og du unngår at folk tripper ut fullstendig. Ikke mer enn 0,1 pr stykke.

Han over her som påstår at edibles er svakere enn å røyke må lage en helt ræva edible. Edible er MINST dobbelt så sterkt som å røyke så lenge man lager cannasmør på riktig måte.
Vis hele sitatet...
Tenker 0,1g i hvert stykke. Får prøve et stykke selv på forhånd så jeg vet hvor sterke de er. Forhåpentligvis fucker jeg det ikke opp.