View Single Post
Vil bare nevne at det er ekstrem forskjell på effekten om du dekarboksylerer skikkelig eller ikke.
I utgangspunktet er hasj i stor grad THCA, som ikke er spesielt psykoaktivt. Når du varmer det opp blir det dekarboksylert til THC.

Sist jeg lagde edibles smuldret jeg 1.2g hasj i en ildfast form med lokk, helte over 2 spiseskjeer med olje og bakte det i ovn på 160 grader i tja, ca 30 minutter (forvarmet ovn). Rørte så inn 200g kokesjokolade og lot det kjøle seg ned før jeg puttet det i frysa.

Skulle ta meg en tur ut, men tenkte det var nice med en svak buzz på turen, så jeg helte over litt i en kopp og spiste det, slikket også av skjea (det er mulig den hadde samlet opp noen hasjbiter mens jeg rørte).

Jeg ble så fjern at det var ubehagelig. Orka ikke gå på kjøkkenet og lage mat, orka ikke engang bytte kanal på tv'n, måtte bare ligge i sofaen og holde meg fast. Ting ble trippy men hjernen var bare grøt. Tok ca 9 timer før jeg var sånn passe fjern som jeg hadde satset på å bli.

Veide opp skakkoladen som var i frysa dagen etterpå og det viste seg at jeg hadde spist ca 0.3g hasj.

Dette var med absolutt null toleranse.

Har tidligere spist vesentlig mer med mye mindre effekt, men da uten å ta steg for å decarb'e skikkelig.