View Single Post
Sitat av phish Vis innlegg
Hva tenker du på innen DPS? Han sier at han allerede har snakket med både psykolog og psykiater, som gjerne holder til på "distriktpsykiatrisk senter".

Uansett, mange gode råd på de siste sidene her, men du svarte aldri på min post med forslag og spørsmål om HVA du gjør etter at du har tatt f.eks Stilnoct. Det er ikke noe magisk sovemedisin (faktisk hjelper det stort sett bare til akkurat innsovning, på grunn av veldig kort halvveringstid), og jeg kunne f.eks fint tatt 30mg og sett på TV uten å sovne av det...

En annen ting jeg lurer på er; har du tatt MR(I)? Mulig jeg har spurt om det før, men i så fall, ble det funnet noe?
Vis hele sitatet...


Jeg tenkte på at han kan kontakte lege eller akutt team og skrive seg inn til behandling. Mulig det kan hjelpe at noen fagpersoner observerer ham over noe tid. Ser hvor lite han sover, justere medisiner opp/ned. Måle konsenstrasjonen av medisin i kroppen såkalte serum prøver og kanskje endre medisinering og eller behandlingsform.

Enig i disse innsovningstablettene. Om en ikke sovner i løpet av 30-60 minutter blir en nesten mer våken av dem.
For meg hjelper det å forsøke å få kropp og huet rolig før jeg tar immovane også fortsette helt rolig tempo til søvnen kommer.
Litt stressa eller jaga så virker ikke immovane.

Ellers er det jo noen plasser de skriver ut cannabis mot både søvnproblemer, depresjon og PTSD.
Tror det er en spesiell "blend" de bruker men husker ikke helt. Tror ikke det var sativa.
Er vel mulig å få respet i feks Amsterdam og ta med hjem?

Søvn er så viktig og jeg tror at det må på plass før du kan bli bedre. Og en liten fyrings kan hjelpe deg å sove så ville jeg vurdert det. Kanskje blir du roligere også.
Sist endret av frtoretang; 11. juni 2014 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.