View Single Post
Jeg hadde byttet fastlege, uten tvil. Hvilken fastlege gir SSRI, imovane - samt stilnoct, uten og bli villig til å 'teste' ut noe for skikkelig angst - etter så lang tid? Jo, en som er helt idiot.

Dog jeg syntes det er litt spesielt at ingen av desse medikamentene har gitt deg noe søvn. Og det burde legen også syntes, og ikke minst finne ut hvorfor.

Jeg har testet det meste av medisiner. Og det jeg fant som hjalp meg var og 'Selvmedisinere' meg selv med vival/valium - fra den andre siden av loven. Jeg anbefaler IKKE dette, mer som en aller siste utvei.
Så det jeg sier er kort fortalt - bytt lege og se om han har litt mer mellom ørene, og viss ikke, så kjøp deg noe beroligende om du har mulighet. Jeg ber deg ikke krype til lugubre miljøer og folk du ikke kjenner, men siden du sier du har prøvd rivotril etc, så regner jeg med du kjenner noen som kan klype tak i noe evt. hjelpe deg!

Lykke til, mann!
Og husk, om du får b-preparater så må du for all del ikke(!) drage streken for langt, det gjør ting 100 ganger værre - trust me

Vival 5-10 mg fra legen er forsåvidt det jeg anbefaler og tror funker best hos deg. Men husk, jeg er ingen doktor.
Sist endret av rullgardin; 10. juni 2014 kl. 04:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.