View Single Post
Trådstarter
85
Om du ta i natt. tok 52.5mg Imovane (Zoplclone)kl 2400. kl 0600 begynte jeg å bli søvnig. sovnet i ca 0630 - 0700. Før så og vokne 1 gang i timen fram til i halv 10 tiden.

Sånn har det vært i 4år, fått diagnose på agorafobi og sosoial angst.
Fikk først Vallaran, Melatonan og Tolvon, der sistenevnte fucka opp levra mi.
Fikk 3 ganger s mye døde leverceller i blodet enn "fare"grensa, stoppa på den for 2 dager siden. Og nå vil legen gi meg Melatonin og Tolvon for å få sove???

Uansett om jeg sir at det har null effet osv, så gir de meg BARE dritt.
Har til og med kommet med forslag til gode medisiner mot det jeg plages med

Sitat av Princeultra Vis innlegg
Hvorfor klager du?

-Jeg mener, -du sier du sover max 3 timer hver natt, og har gjort det de siste fire år.. - så du tar vel fag fra minst to høyskoler eller universitet samtidig da?

-Du er heldig!

Mange andre, inkludert meg selv, må ha minst åtte timer med søvn hver natt...
-Vi klarer bare de normerte fagene!
:-)
Vis hele sitatet...
På hvordan måte er jeg heldig? Fikk ikke lov til å fortsette på skolen pga mye fravær og jeg gikk som en "Zombie". Dvs 2år med ungdomrett rett i dass.

Sitat av Sebbai Vis innlegg
Sliter med det samme som deg SOTR, prøvd alt av legemidler ingen ting fungerer. Snakket med andre som slitet med det samme og de sier det ga seg etter et par år. Får en 10 pack med Imovane i mnd, hjelper litt på innsovningen, men du blir veldig fort tolerant mot effektene, jeg merker heller ikke forskjell om jeg tar 2 eller 10. Men 2 hjelper bittelitt...... Prøvd med noen ukers pause fra Imovane? Har du prøvd Stilnoct? 2 forskjellige innsovning tabletter.
Vis hele sitatet...
Nei, første gang jeg fikk noe "ordentlig" var i overigår Imovane, jeg sa til legen at den ikke hadde noe effekt, men det var den eneste han ville gi meg, så fikk en 10pack jeg og, starta første kvelden med 3, ble litt merkelig i kroppen men ingen søvn.

Så natt til idag tok jeg resten (skulle ha pakken i 1mnd) 7x7,5mg og merka så og si ingenting på de heller
Sist endret av SOTR; 16. mai 2014 kl. 12:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.