View Single Post
Hei, opplevde(r) slik som du forklarer hver gang jeg tar meg en joint. Har nå lagt det på hylla for godt.

Gikk fra å røyke daglig, og elske det i 6år til å bli mer og mer paranoid og få noia under rus med konspirasjonsteorier om alt rare ting.

Etter ett trekk kommer de negative tankene med en gang.
Alle gardiner må igjen, kameralinsen på pc må teipes for og helst slå av alle lys i huset og legge seg under dyna pga faren for å bli oppdaget eller tatt av politet..
Selv om jeg bor i en enebolig alene uten å normalt være redd om jeg tok andre stoff som amf, kokain, benzo og lignende.
Blir med andre ord helt koko i hodet av ett trekk. hehe..

Går bra å røyke om jeg har en benzo og litt amfetamin innabords før røyking.


Alltid fått litt noia, men, det ble bare verre og verre med tiden.
Ett trekk holder for at hodet detter rett bort i tankekjør med over analysering, dødsangst, paranoide tanker og at hver eneste bil som kjører forbi gata er en politibil.
Skikkelig ekkelt.
Har også prøvd å røyke over flere dager for å se om det gir seg med får det ikke bort.

I edru tilstand har jeg ikke slike tanker.

Nå rører jeg ikke cannabis pga noia for å få noia Og det er like greit.

Har snakket om dette med DPS og behandleren min. Hun forklare det at de opplever å få inn mange som startet tidlig i ungdomsårene med daglig røyking med de samme symptomene som du beskriver.
Hva det skyldes hadde hun ikke noe svar på.

Glemte å tilføye at for min del var det mye bedre å innta hasj (gjerne pollum eller hasj) enn grønt.
Hadde mye mer kontroll over tankene enn hva jeg hadde på marihuana.
Sist endret av Riskremen; 3. august 2021 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.