View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle medfreaks!

Røyka tidligere idag for første gang på ganske lenge. Var på dette tidspunktet ute i skogen for meg selv før jeg senere tok bilen og kjørte hjem igjen. Merka med engang når jeg satte meg inn i bilen at noe var feil, noiaen begynte å kicke inn og visste søren meg ikke hva jeg skulle gjøre for å roe meg ned! Beste hadde vell egentlig vært å bare ventet i bilen til rusen/noiaen roet seg ned, men jeg bestemte meg for å kjøre.

Startet bilen og jeg tenkte til meg selv "Okay. Bare kjør rolig, gjerne under fartsgrensen så går nok dette fint.", noe som gjorde at jeg etterhvert startet å noie for at bilene bak meg skulle merke at jeg var skækk evnt. drita på grunn av kjøremåten min og at jeg konstant lå under fartsgrensen. Det er heldigvis ikke mer enn typ 15 min hjem, så kom fort hjem.

Når jeg kom hjem så gikk noiaen noe ned, men jeg startet å overtenke ekstremt. Nå i ettertid virker det nesten som om jeg fikk konspirasjonsteorier om alt mulig i livet mitt. Typ "Kjæresten min er sikkert kjøpt og betalt av noen til å være med meg" eller at alt bare er en simulasjon som bygger seg rundt mitt liv og ingenting er egentlig virkelig. Lå lenge og tenkte over om det finnes flere dimensjoner og alle slike spørsmål.

Har hatt noia på cannabis tidligere, men aldri noe som det her. Samtidig som jeg hadde noia og lå å konspirerte om spørsmål her i livet så hadde jeg tidenes body high, og nesten eufori i det jeg lå tukla innunder dyna i senga mi.

Hva kan dette skyldes av? En strain med sterkt innhold av THC? Eller syntetisk? Eller ligger skylda muligens i meg selv, med tanke på toleranse?