View Single Post
Vival gikk greit for meg. Har aldri brukt det før, men vet hvor skummelt det er å bli hekta på det.
Festing har jeg aldri hatt sansen for. Blir bare utslitt av å sitte å høre på fyllerøret til andre mennesker.
Det blir å sitte hjemme med brandy, konjakk eller whisky.

Fikk gjort masse i dag. Ryddet og kjørt skrot til søpleplassen.
Flaska stod der på kjøkkenet. Hadde null problem med å bare la den stå urørt.

3 uker er bra, fortsett med det.
Skaff deg dame,-ei som ikke liker fest og fyll.
En gammel samegubbe ga meg klar beskjed for noen år siden: Uten kone finner mannfolk på mye tull. Kjerringer er til for å holde oss i ørene.
Samegubben hadde rett han.
Damer maser som faen, hele tida, men vi mannfolk trenger litt oppdragelse. Ei dame er bare en fortsettelse av en masete mamma.
Det får vi bare finne oss i. Mannfolk blir egentlig aldri voksne. Når vi vokser fra lekebiler går vi over til verktøy og utstyr.
Alkoholen stjeler alt,-helse, økonomi, jobb, ekteskap.
Jeg er ikke helt der enda, men hvis jeg fortsetter vet jeg hvor det ender. Har fått en liten forsmak før påske på hva som venter hvis jeg kjører på i samme stil.
På tirsdag blir det avholds når kjerringa kommer hjem. Orker ikke holde på med lureri og gjemme brennevin overalt, smugkjøre til polet, drikke når hun ikke ser det. Nei, det der er uaktuelt. Å være edru går helt fint selv om det frister med et glass.