View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ahh, denne klassiske fella. Når jeg var student var det fylla 4 dager i uken, men det gikk greit på den tiden. Klart man ble hangover i ny og ne men det gikk forhåndsvis raskt over.

Men når jeg ble litt eldre så endret dette seg, jeg tålte det ikke like godt. Da var det fylla hver helg fra tidlig fredag, til veldig sent på lørdagen. På søndag var jeg veldig sliten alltid, men det virkelig ille startet gjerne søndag kveld. Kvaldsvetting, stress, hjertebank, mye forstyrrelse i hjerterytme, 0 søvn. Aldri passe varm eller kald, enten alt for varm, eller så kunne jeg fryse selvom det var 27 grader i rommet. Utrolig mye ubehag utover uken, noen ganger nesten utholdelig. Jeg kan huske hvor jævlig ubehagelig dette var, pluss at humøret var særdeles anspendt og dårlig.

Fredag morgen var jeg "frisk" igjen å følte meg normal og uthvilt, men da var det på flaska og ut på byen/fest igjen samme kveld, og sånn fortsatte jeg det i noen år. Veldig glad jeg klarte å komme meg ut av dette og ikke lenger har det sånn, det er klart at hvis man virkelig trår hardt på gassen en lørdag, så er både søndag og mandagen etter ubehagelig, men ikke i nærheten av hva det var.

Anbefaler deg å ta en pause på 1-2mnder der du ikke drikker noe som helst. Etter det ville jeg kanskje prøvd med max 2 ganger i måneden, for så å øke til 3-4 ganger måneden du drikker. Nå drikker jeg sjelden mer enn 2-3 ganger måneden selv og det fungerer fint for min del