View Single Post
Sitat av [protus] Vis innlegg
Ei rimelig syra tegning

Har selv bare hatt to turer på rundt 125 mic og har lagt mrke til rare karikaturer i hodet av skapninger, lurer på hvordan det blir når jeg går ett hakk dypere (rundt 250). En ide om hva det kan være uttrykk for ?
Vis hele sitatet...
Hahah takk ! Er ikke sikker hva det kan være uttrykk for, men det er jo spennende å utforske det videre ! Da jeg tok LSD så jeg mange forskjellige fjes, karikaturer, spiraler, geometriske mønstre, alt mulig og som oftest gikk det i takt med musikken. Helt nydelig, gleder meg til neste LSD trip, er helt utrolig hvor utrolig nydelige og spennende ting en kan se, gleder meg til å oppleve mer av hva LSD har å tilby

Sitat av Qon Vis innlegg
Ok det blir nok supert! Tok selv 200 (2x100) første gang og syntes det var perfekt. Bare vær litt sikker på at styrken stemmer sånn ca. Det kan jo være at de som har gitt det videre ikke har peiling. Hvis du skal ta 6,7 "svake" lapper så kan du ende opp med å få i deg en goood del mer enn 200ug. Da burde du virkelig prøve en først for å sjekke hvor svake de faktisk er. Hvis dere venter på noen helt andre lapper så er det jo en annen sak.

Anbefaler dere forresten at alle tar de samme lappene første gang (selv om du tar litt mer enn de andre) så ikke noen føler seg utenfor ved å få en merkbart svakere eller mye sterkere trip.

Også har jeg et musikkforslag! Dere burde virkelig legge til disse sangene fra dette albumet i en liste (kanskje i denne rekkefølgen): Durga Pahimam, Wisdom of the Ages (ikke skip denne selv om den tar 1 min for å komme i gang!), Uprising, Nirguna, Raja, Karunash, Darasana Aditi
https://open.spotify.com/album/3M2977aPuFKJqafx4ZZkYB
https://soundcloud.com/anahatasacred...imanas-project
Vis hele sitatet...
Dagen jeg var på LSD hørte jeg på noen av de sangene mens jeg lå i sengen, tusen takk for tips! Jeg likte det jeg hørte! Utrolig gøy å høre på forskjellige type sanger og musikk på LSD
Sist endret av slappegodt; 30. oktober 2016 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.