View Single Post
Sitat av [protus] Vis innlegg
Under trippen skal en være i en egen verden, så kutt ut alt elektronisk. Det forstyrrer stort sett bare. PC bør i så fall være ren musikkmaskin. Av med mobil.
Vis hele sitatet...
Merket dette, hadde tenkt å holde dere oppdatert, men turen ble for intens og alt for nydelig, så mobilen holdt jeg meg borte fra mesteparten av trippen.
Kan skrive litt om trippen her nå

Hvem: Meg og 3 kompiser
Hvor: Hjemme hos han ene kompisen min
Hva: 200ug+ på meg + en god del cannabis yoghurt, og 130ug ish på de andre. To av de andre røyket cannabis i tillegg.

Det startet med at jeg og 2 andre kompiser stakk til en venn hvor vi alle skulle ta LSD. Jeg la 1,5 lapp på tunga. De andre tok 1 hver.
Vi startet å lage taco, etter det hadde gått 25 minutter ish svelgte vi lappene. Da var tacoen ferdig. Vi satt oss i sofaen og spiste tacoen, mens vi ventet på effektene.

Han ene kompisen kom på at han hadde glemt røykpakkene hjemme. Da kjører de to for å hente røyken, mens jeg og min andre kompis satt igjen. Begynte å føle oss jævlig bra, så vi visste at effektene begynte å komme. Jeg tok å ringte kompisen min som kjørte og spurte om de kom tilbake snart, mens jeg snakker med han i telefonen begynner gardinene i huset å bevege seg. Så jeg sa de skulle forte seg. De kom seg fint tilbake. Så satt vi oss litt ned, alle hadde goood bodyhigh og begynte å kjenne litt på effektene.
Så kom jeg på at jeg hadde noe cannabis i sekken som jeg ville lage yoghurt med. Det var to decent nugs som vi hev på plata med litt smør. Sikkert 0,6g. Da begynte ting å bli ganske heftig. Mønstrene i treverket på kjøkkenet begynte å bevege på seg. Vi gikk ut, alle de andre tok seg ein røyk og det var rundt 2 timer siden vi hadde lagt lappene på tunga. Alle var i godt humør og lo, mens vi så unger komme hjem fra skolen. De hørte oss sikkert godt hahah, men det var jævlig digg å tenke på at folk fortsatt var på skolen, mens vi hadde allerede begynt starten på en super dag. Vi gikk inn igjen for å sjekke på cannabisen som ble varmet opp på ovnen. Så tok vi å blandet det inn i en brun god morgen yoghurt og rørte rundt. Jeg hadde egentlig ikke matlyst, så jeg delte den med en av mine kompiser. Vi tenkte at vi måtte bare spise det, så kom vi til å få det enda bedre. Jeg vet at mange sier man ikke skal blande cannabis med LSD første gangen man tar syre, men jeg følte at jeg var klar for en intens tur. Yoghurten smakte faktisk ganske godt, den oppskriften anbefales!
Tid hadde ingen betydning etter dette tidspunktet.
Vi satt oss ned i sofaen og hadde det utrolig gøy, alle lo og snakket. Gardinene har blomstermønster og alle de begynte å snurre rundt.
Ser for meg at yoghurten kicket inn rundt tiden vi faktisk peaket på LSDen.
Han som bor i huset tok en dysj, med sangen street spirit av Radiohead på og sa at det var jævlig godt. Jeg spurte om jeg også kunne ta en dysj, han sa ja selvfølgelig. Så da gikk jeg for å ta en dysj. På badet så jeg meg selv i speilet og hadde de største pupillene jeg noen gang har sett. Kledde av meg og hoppet i dysjen.
Han som eiger huset spurte hva jeg ville høre på mens jeg dysjet, jeg sa at han skulle skru på hva som helst. Nesten all musikk var bra på LSD uansett. Han skrudde på Street Spirit av LSD og jeg gikk inn i dysjen og lukket øynene. Det var helt syke closed eyes visuals som gikk i takt med musikken. Det å gå litt under dysjhodet og få vannet til å renne over ørene slik at musikken høres ut som om en var under vann var dritkult. Bodyhighen, vannet, musikken, visualsene og alt var nydelig. Garantert en av de beste følelsen jeg noen gang har hatt i hele mitt liv.
Jeg fortalte de andre om hvor godt det var å dysje, så de 2 andre tok også en dysj. Så satt vi i stuen og hørte på musikk, tegnet, hev tennisball til hverandre. Da tennisballen var i luften var det nett som om den lagget bortover i luften.
Etter mye latter og gøyale ting kom en annen venn over. Han hadde mikrodosert LSD, og var klar til å rulle en joint. De som ville ha gikk ut på kjøkkenet for å ta en joint. Jeg stod over.
Det vi merket på LSD var at en hadde mer sidesyn om jeg kan si det sånn, en så mer av tingene som var rundt seg. Tid hadde ingen betydning og alt føltes ut som om det varte utrolig lenge, men det var bare nydelig fordi jeg hadde lyst å være i trippen så lenge så mulig, alt var så gøy å interessant. I tillegg så var det slik at om jeg fokuserte på noe så kunne den tingen være krystallklar og alt annet være blurry. I tillegg som det jeg fokuserte på kunne begynne å bevege seg, så ut som det begynte å puste osv.
Vi tok en tur ut. Alle fargene av naturen var fine, lysene var utrolige, en la merke til alt mulig som en ikke ville sett om en var edru. Det var godt med frisk luft.
Vi gikk inn igjen.
Rundt klokken 7 så kom det en annen type bortom som jeg har møtt 1 gang før.
Etter en stund spurte han om vi ville bli med ut å kjøre å se på byen og lysene. Det var ikke plass til alle, så to stk ble igjen og tok en joint. Vi kjørte på andre siden av byen og så over sjøen mot alle lysene. Det var nydelig.
Da vi kom tilbake satt vi å slappet av og snakket.
Senere stakk de to som kom innom. Da var det oss 4 som hadde tatt LSD igjen. Vi hørte på litt musikk og koste oss.
Senere på kvelden da klokken var 21:40 drog jeg hjem. LSDen var fortsatt veldig tydelig. Trygt hjemme la jeg meg ned i sengen med musikk på ørene og lukket øynene. Det var helt syke closed eyes visuals fortsatt. Jeg var nesten ikke trøtt. Hørte på musikk til nesten 2 på natten før jeg sovnet.
Linker til en imgur hvor jeg har lagt ut bilde av lappene jeg tok og det jeg tegnet: https://imgur.com/gallery/dYzXQ
Hva synes dere om tegningen?
Ser det ble litt rotete skrevet, men det får bare gå ahah.
Om dere har noen spørsmål er det bare til å spør i vei.
Dette var min første LSD tur og den var helt nydelig, skal definitivt gjøres igjen.
-slappegodt
Sist endret av slappegodt; 28. oktober 2016 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.