View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Nei, det er jo stikk motsatt. Hele arket er dyppet i en løsning med syre. Dermed blir det jevnt fordelt. Hadde det vært dryppet enkeltvis på hver lapp så hadde det vært langt mer ujevnt.
Vis hele sitatet...
Er du sikker? Jeg er da ganske sikker på at jeg har hørt om ujevnt fordelte lapper, når noen har kjøpt flaske og sittet hjemme og dryppet selv.
Nå ville ikke jeg brydd meg om å dele uansett, da. 120mcg er én dose. Jeg tror 40mcg ville vært bare frustrerende og forvirrende, ser for meg å henge litt i limbo; Ikke edru, men ikke over kneika og definitivt tura heller, og det kan være ubehagelig. Som på opptur når verden begynner å bli rar, men man fortsatt er veldig bevisst på hvordan verden egentlig skal være. Det er mye morsommere og behageligere å bare gi slipp. Og LSD har ikke akkurat lineær effekt, du kan ikke ta en halv lapp for å teste og på den måten oppleve "halvparten" av effekten av en hel lapp. Så yeah jeg ville heller ventet.

Å ja, så noen nevnte "Etter 9 timer, når det begynner å bli lyst".
Nei nei! Ta det tidlig på dagen, det er jo så utrolig morsomt å se på ting, men da tregner du lys!