View Single Post
Sitat av psychenaught Vis innlegg
Det er nettopp dette jeg forsøkte å fortelle dere i det forrige innlegget mitt, forstår du. 40µg er en relativt lav dose - såpass lav at jeg helt ærlig heller ville ventet med og ta det til jeg har tilgang på mer. Altså, jeg skal ikke stoppe dere fra å ta 40µg, det er ingenting galt i det. Om det er en god LSD vil nok 40µg være en grei måte å få tittet litt gjennom vinduet for å se hva som befinner seg bak veggen. Det er ikke så lenge siden det ble postet en tripreport av en som inntok 40µg LSD for første gang og fikk en veldig god opplevelse som passet godt for han som person.

Om du ser på dosering av LSD på Erowid, ser du at det må 20µg til for å føle noe som helst, og at fra 25-75µg er i kategorien "light". Altså brisen. For meg ville ikke dette vært noe annet enn skuff, men som i tråden linket ovenfor er 40µg helt klart noe det er mulig å ta i begynnelsen, spesielt om man er heldig med kvaliteten på LSD, og ikke minst hvordan den har blitt behandlet fra den ble påført blotterne til du putter den i munnen din.

Om du er nervøs for å prøve nye rusmidler og somregel blir revet med og føler du har lite kontroll, lett for å plukke opp dårlige vibber og vansker med å få "vasket" av deg en midlertidig dårlig tanke som medfører litt dårlig energi og kulde i rommet, er 40µg mest sannsynlig et godt alternativ for å se om LSD er noe for deg.

EDIT: Nå er det slik at fordelingen av LSD på en sukkerbit alltid vil være ujevn i forhold til på blottere, da en dråpe LSD legger seg nøyaktig der den blir dryppet på sukkerbiten. Husker vi hadde en LSD som var blandet ut med noe blått godteri-munnskyllevann (sånn de hadde i Sverige i gamle dager ), og når vi dryppet det på sukkerbiter kunne vi fint og tydelig se hvor skjevt fordelt det ble. Så det er godt mulig de to fikk i seg alt, og at TS fikk størst bit.
Vis hele sitatet...
Ahh, takk for svar, ja, det er det jeg også tror, er sikkert lurt å vente på mer i stedet for å ta 40ug, vi har jo alle lyst på en ordentlig trip. Tror jeg har lest den tråden du linket til der. Ser ut som den personen hadde en fin dag.
Er ikke nervøs for å prøve nye rusmidler nei, kunne jo tatt 40ug å fått en kjempefin dag, men det hadde jo vert jævlig fint om vi alle hadde fått opplevd en ordentlig trip på LSD da dette er første gangen vi prøver dette stoffet. Er jo egentlig ikke noen vits å rushe det å prøve å få en trip så fort som mulig med det vi har, er som du sier sikkert lurt å vente til vi får inn mer om vi alle er klare for å ta en større dose.
Takk for lang og bra kommentar psychenaught ! Skal ta å holde deg oppdatert på hva vi gjør

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg er helt uenig i at cannabis forsterker LSDen, tvert imot dummer den ned trippen betydelig. Og da mener jeg ikke nødvendigvis at trippen blir ødelagt, men at den skifter fokus fra de intense introspektive tankene til de mer lættis hallusinasjonene og en generell morsom "fjernhet". Man husker også betydelig mye mindre av en tripp hvis man røyker weed.

Hvis du er innrøykt er det mest sannsynligvis null problem, men om du bare røyker 2-3 ganger i måneden ville jeg kanskje tenkt meg om to ganger først. Det kommer også litt an på hvilken stemning du vil være i. Weed + LSD er alltid gøy hvis dere bare har lyst å bli fucked up, men om dere tenker å få noe selvrefleksjon og innsikt ut av dette så ville jeg droppet det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Juicekongen! Skjønner hva du mener, vi vil jo helst ha en trip som kanskje kunne gitt noen form for selvrefleksjon eller innsikt. Om vi har tenkt å ta en større dose så kan det hende vi dropper cannabisen. Jeg tenkte å bruke cannabis om vi skal ta 40ug, men nå har jeg begynt å tenke at vi kanskje skal vente til vi får inn mer LSD så vi alle får større doser.
Takk for godt svar Juicekongen
Sist endret av slappegodt; 17. oktober 2016 kl. 00:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.