View Single Post
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Hei, har skaffet en lapp på 120ug. Bilde av lappen https://gyazo.com/3594d13fad14b9a524f96f10c21af492

Vet at det er blandede meninger om man skal blande cannabis med lsd, men alle sier at det forsterker trippen ganske så mye. Det jeg tenker å gjøre er å lage meg en cannabis yoghurt med 1 gram oppi som jeg spiser 1 time før jeg hiver nedpå shotten med lsd. Hvordan tror dere jeg vil oppleve dette?
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig i at cannabis forsterker LSDen, tvert imot dummer den ned trippen betydelig. Og da mener jeg ikke nødvendigvis at trippen blir ødelagt, men at den skifter fokus fra de intense introspektive tankene til de mer lættis hallusinasjonene og en generell morsom "fjernhet". Man husker også betydelig mye mindre av en tripp hvis man røyker weed.

Hvis du er innrøykt er det mest sannsynligvis null problem, men om du bare røyker 2-3 ganger i måneden ville jeg kanskje tenkt meg om to ganger først. Det kommer også litt an på hvilken stemning du vil være i. Weed + LSD er alltid gøy hvis dere bare har lyst å bli fucked up, men om dere tenker å få noe selvrefleksjon og innsikt ut av dette så ville jeg droppet det.