View Single Post
Jeg har hatt de mest sinnsykt kule byturene på 2C-I. Jeg elsker hele 2C-familien, selv om 2C-B er litt tamt i forhold til de andre. De påfunnene vi har hatt, lættisene, folka vi har møtt, samtalene som har gått, alt det randome som har skjedd har gitt meg så mye gode minner- Også med så lite noia og så lite mindfuck at vi har feks bestemt oss for å gå inn på en bar fordi politiet gikk inn der før oss (så sikre var vi på at vi ikke var tydelig rusa og så lite noia hadde vi på det).

2C-familien er kjempehyggelige, sosiale rusmidler, fordi man får en veldig klar head-space og de har veldig lite noia faktor. Av alle de psykedeliske rusmidlene jeg har tatt, har 2C-B/I vært de mest sosiale.

Start med små doser om de ikke er vant til dem, og doser mindre når du skal på byen enn når du skal i parken eller være hjemme og se på film.

Edit: Man burde absolutt bli litt brisen eller drikke en del i tillegg om man tar 2C-X på byen, hvis ikke kan det sosiale bli litt vanskelig av og til. Altså, feks å snakke med fremmede eller jenter. Også hjelper det å være en gruppe med folk som alle gjør det.
Sist endret av Picard; 24. mars 2015 kl. 01:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.