View Single Post
Noen som har erfaring med 2c-b i moderate doser på byen? Er det mulig å sosialisere seg med andre eller snakker man bare sprøyt?
Vis hele sitatet...
Jeg føler dette er svært individuelt med 2c-b. Noen føler det blir lett å kommunisere med andre og at praten blir flytende, mens andre har problemer med å få frem selv de enkleste setningene. Personlig greier jeg såvidt å fortelle noe som helst pga forvirring og vanskeligheter for å utrykke hva jeg mener på doser som 20mg oralt, noe som resulterer i problemer med sosialisering, mens de jeg er med snakker svært flytende, gjerne i ett sett, på doser oppimot 45mg oralt.

Jeg siterer fra Erowid:
Some people find 2C-B increases their ability to communicate verbally, while others find themselves unable to elucidate their ideas clearly. Some people describe a type of confusion that can be part of the experience, a type of 'stoned' feeling of mental and physical relaxation or floppiness which can translate in inability or lack of desire to go into complex intellectual processes.
Vis hele sitatet...
Jeg vil anbefale slik som Lyra sier at du tester selv, uten påtrengt sosialisering fra mennesker upåvirket av psykedelika.