View Single Post
Sitat av fatfro Vis innlegg
Windows 8 er ett supert operativsystem. Annet enn ett litt trøblete UI (som jeg aldri bruker da jeg har Start8) så er operativsystemet perfekt. Jeg har så godt som aldri hatt noen problemer med Windows 8. Det virker som folk ikke takler å ikke ha en startknapp, og de klikker derfor vinkel over hele operativsystemet. Last ned Start8 og du har det gode med Windows 8 parret med det bra fra Windows 7.



Ingen tvinger deg til å bruke App Storen, så hvorfor klage på det? I det hele tatt er det ikke noe behov for å i det hele tatt se på metromenyen når du har fått en startknapp med Start8
Vis hele sitatet...
Av prinsipp:
Nå er det et operativsystem jeg kjøper/kalkulert inn i prisen når jeg kjøper PC.
På samme måte som hvis jeg kjøper en bil, ønsker jeg ikke en bil hvor det følger med reklamebrosjyrer for chips og matvarer.
Ser derfor ingen grunn til å få med denne appen, i tillegg til div andre.

Nå har ikke jeg testet nøye i senere tid, da jeg unngår mest mulig av appene,
men å lukke disse var f.eks et kludrete opplegg tidligere.

Som sagt, meste parten av apper har jeg styrt unna, men vet også det er/var en problemstilling der ved sletting, at den ble liggende igjen ene stedet.

Kan sikkert finne frem flere argumenter for hvorfor jeg misliker det, akkurat nå har jeg fotrengt mesteparten av dette.

Jeg har lastet ned egen startknapp, og priser meg lykkelig over den.

Kan også legge til problemene som jeg har forstått kun gjelder Windows 8, (OEM)
Snakket med ene store kjeden som selger PCer, hvor det er bra dårlig stemning når et hovedkort ryker, og kunden måtte ta regningen for ny key siden den var bundet til det orginale hovedkortet. Dette var i starten da Windows 8 kom, så mulig det er blitt en ordning på det nå.
Sist endret av OutOfOrder; 23. mars 2014 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.