View Single Post
Min gamle laptop sluttet å fungere, så jeg måtte levere den til reperasjon for å skifte hovedkortet.

I mellomtiden kjøpte jeg den rimligste PC'en på butikken for å bruke i mellomtiden mens den andre repareres.

Den hadde imidlertid Windows 8 installert, og den maser om ditt og datt, og i går måtte jeg ta to hodepinetabletter.

Det fulgte ikke med noen bruksanvisning til Windows 8, og jeg aner ikke åssen det funker. Er frista å levere hele dritten tilbake på mandag... og vente på Windows 9... De hadde ingen PC'er med Windows 7 i butikken.

Satt hele kvelden og installerte ditt og datt fra en side slik at det skulle ligne Windows 7, så nå kom jeg inn på den.

Men jeg liker den ikke, og har Windows 7 på en pirat DVD, og så kjørte jeg Windows 7 validator program.

Programmet sier jeg bare har 2 problemer, det er WiFi kortet og LAN kortet som den ikke kjenner igjen driverne til. Disse fant jeg på nettet. Ellers orker jeg ikke finne alle driverne, men det var disse programmet klagte på, resten ligger vel inne da i Windows 7?

Så, er det bare å dure i vei å formatere HD'en med Windows 7? Vet ikke om jeg orker å brenne ut DVD ene som fulgte med PC'en, er jo 20GB som må brennes ut... Før fulgte platene med maskinen, men nå ligger det skjult som en partisjon på HD'en.

Og når jeg nå installerer Windows 7 så forvinner alt...

Noen som har erfaring med å kaste ut Windows 8? Har lyst å ringe Microsoft og si de gir meg hodepine.
Sist endret av Tekniker2; 22. mars 2014 kl. 23:43.