View Single Post
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
45
Sitat av saviour Vis innlegg
TUSEN takk for hyggelige ord, hadde ikke tenkt å svare uansett om responsen ble positiv eller negativ, men jeg har aldri sett så mye støtte og ikke en negativ jævel. Jeg er og blir sikkert en narkoman og autistisk galning med to sprøyter, to 16 nåler, mekkekopp, bomull, en kork hvis jeg vil lage et ferdig skudd til senere bruk, med meg hvorenn jeg går, i tilfelle det er speed å få som det ofte er=) Jeg fikk kommentar at jeg injiserte alt jeg kunne av substanser, men jeg skyter bare speed faktisk.

Jeg har erfaring fra et langt, jævlig hardt, og variert misbruk. I dag ble jeg såpass lei meg pga det var bare ene negative kommentaren etter den andre i en tråd der jeg var så uheldig å si at jeg hadde skutt det vedkommende ville vite noe om. Men jeg mener å huske jeg sa dolcontin gjør seg best som en pille man svelger også. Og så var det en som sa at jeg haddee fått responsen rip saviour i en annen tråd, jeg har en mistanke om hvilken tråd det var......Men orker ikke lese det.

Og oxy har jeg bare sniffet fire fem ganger 40mg hver gang, som var en for liten dose for meg. Og jeg sa vel noe om at det hadde vært interesant å skyte oxy i en riktig dose for meg for å sammenligne med dolcontin som jeg skjøt lenge først, og senere begynte å kun spise, for å forlenge heroinrusen på speeden spesielt. Det er kjipt når heroinen slutter å virke på det minst passende tidspunktet i speed løpet. På den tiden skjøt jeg ofte heroin som jeg blandet speed i etter koking. Det var typisk at jeg aldri tenkte på å spare en dose heroin til å lande fra speeden. Skjøt alle pengene mine i ett skudd hver gang, og ingenting til senere eller morgenen etter. Nå som gammel narkoman prioriterer jeg alltid morgenmedisin før alt annet. Om jeg får noen piller sent på kvelden blir de intatt kl fem om morgenen. Ikke vits å sove vekk rivotril-rusen. Det er mer en jobb for quetiapin, jeg liker best de depot tablettene om natten for de varer lengre og slutter ikke så brått å virke.

Nok om det, dere er jævlig kul med meg, jeg er utrolig takknemlig. Når jeg leste de kommentarene i dag tidlig var jeg nok litt dårlig uten å helt skjønne det selv. Dårlig for jeg må ta metadonen min under oppsyn kl sju hver annen tirsdag for å se om jeg tåler å svelge hele flasken min, noe jeg ikke ville kunne gjort om jeg solgte de hver dag i uken. Jeg leste de kommentarene klokken kvart på sju. Jeg tar metadonen vanligvis kl fem om morgenen, og får medisin for dagen etter hver morgen så jeg kan gjøre dette før noen er på jobb til å levere. Men jeg må ha hver dråpe av mine 130mg, det er en skremmende høy dose når det ikke går rundt døgnet for meg heller. Jeg blir så dårlig mellom 02:00 og 05:00 at det klør helt inn i skjelettet. Jeg var på speeden ja, som jeg oftest er når jeg er her. Men jeg trodde jeg var frisk og glad til jeg fikk nedturen her av kommentarene, for jeg får god effekt av neurontin som jeg får i stedet for sobril nå. De føles sterkere enn sobrilen som virker lite etter 18år med resept, men det begynner å skje noe på abstinensfronten under overflaten av mitt sinn, som gjør meg full i sterke følelser, good and bad.

Som autist føler jeg noen ganger så sterkt at selv gode følelser blir for mye for meg like mye som vonde følelser, det blir for heftig for meg, helt uten rus også. Og nå som jeg har trappet ned risperidonen min fra 5 til 3mg, og sluttet med vallergan etter jeg fant ut melatonin funker bedre en tre sovemeds kombinert, og har kuttet to av tre sobriler mot 300mg neurontin i bytte. Jeg lurer på hva som skjer når jeg kutter den siste sobrilen som er den om morgenen. Og i dag hadde jeg tatt den dagen før og lagt en neurontin i dosetten på morgen, men nektet å ta den før metadonen. Så jeg kan ha vært litt ekstra følsom av flere grunner. Men i dag ble det først en smell på ett gram speed, så noen imovane og neurontin, så ett gram til med fart delt i to doser. Nå er det tid for mer neurontin, og jeg har noen imovane til senere.

Jeg begynte å trappe ned på medisiner pga den nye joker filmen utrolig nok, jeg klarte bare se til der arthur spør om mer medisin, og får svaret, 'Your on ten different medications, SURELY they must be doing something!' Jeg vet jo at filmen er laget for å være tragisk, men jeg og gikk på ti medisiner og følte ting ikke funket likevel. Så ble det å begynne å plukke vekk uvirksomme ting som vallergan, og kutte ned på risperidonen som er en tung medisin med litt ekle bivirkninger. Følte meg bedre og bedre etterhvert som jeg kuttet ned, men mer ustabil. Nå er jeg ikke sikker på hvordan en dag uten ekstra rusmidler vil føles engang pga tettpakkede uker med speed ver annen tredje dag, og piller nesten hver dag, mest ekstra neurontin og imovane. Jeg får prøve å teste ut rusfrihet et par dager for å se an hvor jeg ligger i abstinens skalaen. I dag er det langt fra rusfritt, med to gram sterk speed er jeg elektrisk. Det knitrer i skallen, og jeg har viften stående rett ved siden av meg.

Jeg skriver altfor mye nå, men jeg ville vise en side av meg jeg har funnet frem fra skapet med rot bakerst i hodet i det siste, jeg vil kutte benzo daglig, og flest mulig c preparater som ikke er noe forskjell om jeg dobler dosen eller kutter den helt ut. Og jeg håper å få bytte til morfin, så jeg får to doser i døgnet, og er frisk hele døgnet. Jeg spurte om det, og de sa jeg gikk på for mye meds, og hadde for mye sidemisbruk. Så jeg jobber med det da, er veldig ulikt meg å kutte rusgivende preparater. Legen var så glad når jeg spurte om å gå fra et b prep. til et c prep. Legenes våte drøm.

Takk for alle fine ord og utrolig oppløftende lesning, jeg er helt rørt. Det er rart å se folk beskrive min fremtoning her, for jeg aner ikke selv hvordan jeg fremstår, bortsett fra at jeg er intens, skriver lange svar med mye info som ingen har spurt om, og litt vell hard på rusbruken selv, men anbefaler moderasjon. Så kan jeg være svært dyster når jeg føler for det. Jeg har min hund å takke for at jeg lever videre føler jeg, jeg har lenge hatt lyst å gjøre det slutt for godt pga det går nedover i livet, jevnt og trutt. Men nå er jeg en gladere gutt i det siste. Og jeg forlater aldri min lille Pippi Langstrømpe. Hun er en engel av en hund.

Jeg får se om jeg skriver mer her, det er litt destruktivt for meg, det trigger rus-suget og når jeg kun skriver på speeden om natten er det alltid for langt og for mange ord. Jeg kunne fått frem budskapet bedre med en fjerdedel av skrivingen. Men pga mine sms blir jeg kalt forfatteren blandt venner, det er bare gøy det altså, men det viser hvor liten kontroll jeg har på min egen skriving, men jeg forventer ikke at alle skal gidde lese alt, eller svare på mine mange spørsmål. Jeg skjønner jeg er litt 'ekstra' og lar det bli som det blir og gå som det går. Skal jeg få sagt noe viktig ringer jeg heller, for der er jeg kort pga jeg har angst for å snakke i tlf. Jeg får lett en stemme som avslører humøret mitt, spesielt om jeg er nedfor og lei meg hører du det.

Jeg er ærlig i alt jeg sier og gjør, jeg hadde sagt det til vedkommende om jeg hadde stjelt noe av han, bare pga dårlig samvittighet. Det bare kommer ut, så jeg stjeler ikke da. Jeg må gå og legge meg ned i sengen med feit trance på full gass, og ta med meg viften og sette den ved siden av sengen. Men først må jeg ha nikotin, så jeg vaper nok til at det er tåke i hele stuen på ti minutt. Med min kennedy 28mm vindicator kit m 28mm kennedy dripper. Beste mech modden jeg har, selv om den er i stål som leder strømmen dårligere. Men det holder seg blankt og fint som er en velkommen forandring fra kobber og messing rør som må pusses jevnlig, eller man kan bare la de kobber modsene bli brune og fine av patina. Vaping er min hobby, jeg samler på de fineste og mest sjeldne mech mods, mekaniske mods, uten skjerm, knapper, ledninger, og elektronikk overhodet. Strømmen går gjennom røret, og på toppen er en dripper som er en forbrenner for vaping juice som gir store skyer om coilene er bra bygget og har en motstand på 0,1ohm eller litt mer bare. Jo høyere motstand desto mindre effekt, og jo lavere motstand jo heftigere skyer lager den og den blir varmere å vape av. Men man bør ikke gå under 0,1ohm om man vil unngå å sprenge batteriene, som bør være gode av samme grunn for å tåle lav motstand en stund hvertfall.

Igjen TUSEN TAKK for støtten etter min nedtur i dag tidlig. Nå kom en venn med ett brett imovane, det kommer godt med når jeg bare skal chille på sengen=)


saviour
Vis hele sitatet...
Epic comeback. Kommer sidelengs inn med en kilometer lang tekst, saviour style. Lykke til med å kutte ned på rusbruken