View Single Post
Fuck to tha no dét gjør vi ikke ; tvert imot hjelper det ikke med fremmedgjøring og "har du tatt noe idag" ifra slekta når jeg ikke har tatt shit på en uke - merkelig nok ;

Jeg har nylig hatt en "oppvåkning" på det at det nytter ikke hvor mye drit jeg trør i meg, så jeg kan like godt kutte ut - bare drite i alt som heter darknet og "bare" innta de medsa jeg får.....

Til og.med de vil jeg kutte ut noen av siden dét er vel mye...

Men at jeg har blitt "fylket med" ? Fuck to tha no.

Den som måtte knuses ned i søla og akjønne det selv var meg - ingen andre

Jeg måtte få et hjerteflimmer på Kiwi og én fordømt måned på Lovisenberg ilag med baaare gærne gæmliser - for å skjønne at "kanskje jeg skal drite i å innta knark...?"

Og dét var meg som bestemte ; klart lar og en snill fastlege gjør der "lettere" - men det nytter ikke med all verdens psykiatere&leger&sykepleiere når ikke *jeg* vil shitten selv....

Noe de på Lovisenberg forsto også da jeg inntok Fentanyl på lukket og ingen kunne forstå hvordan&hvorfor....

Så hvis vi er "med" på at vi narkiser "dulles for mye med" si er det isåfall kunn støtte og hjelp "de" kan,bidra med ; shitten må jeg gjøres selv. Uansett.

Og hvis det ikke hadde vært "så enkelt" så hadde jeg vært i fengsel nå fordi jeg hadde solgt noe shit for å overleve.

Og jeg er "den usynlige" narkisen ; fine klær og veltrent og bullshit - utelukkende fordi at jeg føler jeg får mindre "pæs" fra de som hjelper meg da.

Så merkelig nok ender jeg faktisk på et "jo - narkiser dulles for mye med *og,* de trenger all dullingen vi kan få ❤️ "