View Single Post
Jeg og en kompis hadde fått tak i en del benzoer, vi dro til byen, og spiste innpå. Vi tenkte å dra på kino, også fant vi ut en måte å snike, så vi sneik oss fra den ene filmen til den andre filmen, pillene begynte å slå inn, vi hadde slått oss ned i kinosal 1, hvor Hairspray sto på..

Fy faen jeg har aldri ledd så mye før, i så korte perioder..

Selfølgelig hadde min kompis greid å miste noen av pillene i brusen til en jente han satt ved siden av. Etterhvert kom jo vaktene å prøvde på å kasta oss ut(jeg så ut som en skikkelig uteligger, høy & fucked på alt jeg kom over), men vi hadde ikke tenkt å bli kasta ut så lett.

Kompisen min slo ned ene vakta, jeg fikk noia, og kasta knokejernene jeg hadde på meg, i ansiktet på den ene vakta. Jeg er klar over det ikke er slik de brukes, men det kom jeg ikke på når noiaen holdt rundt meg som snuten over forbrukere. Kompisen min løp, jeg sto bare å stirra på vakta som var like forbausa som meg, vi hadde begge mistet ordet. Det var som en gammel western, hvor 2 personer står å ser på hverandre, jeg ser han beveger fingeren mot walkie talkien sin, jeg kjørte skulderen min i han mens jeg løp, jeg løp videre ut. Jeg ringte min kompis og spurte hvor han var, ja da var han på tbanen til Mortensrud, jeg kjefta og fikk han til å møte meg på jernbanetorget.

Deretter ble det en del lok, jeg satt å spiste blomster fra en blomsterkasse da jeg ser politibilen stopper ved der vi var. Begge fikk noia, vi stressa med å se normale ut, de gikk forbi oss, men jeg så han ene i sideblikket i slowmotion, eller sånn ble det oppfatta av huet mitt.

Snuten dro igjen, jeg ble sulten på flere piller, jeg spurte kompisen in hvor han hadde de, han ser på meg helt alvorlig, jeg har aldri sett han så alvorlig, og sier til meg at han putta det siste pillebrettet mellom rumpeballene, jeg var ganske fucked up, så jeg sa "Åja, gi dem til meg", det jeg husker var at vi hadde gått inn på mcdonalds og henta servietter, det var en alvorlig feil.. Ikke misforstå meg, det at vi poppa piller på bordet forran alle med servietter på fingrene var ikke feilen.
Jeg hadde rundt brukt rundt 1400 den dagen, på mcdonalds. Jeg har store huller i hukommelsen fra da, så jeg husker ikke hvor mye vi spiste, men fy faen. 1400 kroner..

Jeg begynte å huske igjen, jeg begynte å bli nykter. Jeg lurer på hvor jeg er, alt jeg ser er masse dverger som løper rundt. Før jeg våkna litt til å fant ut jeg og min kompis hadde sovna i lekeplassen, i en barnehage med gjerder rundt.

Jeg trenger vel ikke å si vi løp rimelig kjapt ut derifra. Vi dro hjemmover, begge med store hull i hukommelsen. Nei, ingen av oss hadde vondt i ræva.


Tror du meg ikke? Spør TNK :P