View Single Post
Hei,
Jeg har lest på forumet her i flere år, men første gang jeg skriver.

Jeg lider av panikkangst, og det er en pine, som jeg som regel pleier helt fint å stå i. Men noen ganger får jeg Sobril på resept. Da pleier jeg å ta 20mg på en dag, også kan det gå en mnd eller to før neste gang.

Samtidig har jeg stått fast på Imovane i ca 2år før søvn. Jeg drikker sjeldent, og har også lite annen erfaring med rusmidler.

Men nå har jeg og legen bestemt oss for å kutte ut Imovane, eller trappe ned. Og jeg må ærlig innrømme at det er tøft.

Sover jeg ikke= angst og møkk den kommende dagen.

Så... Jeg er inne i en litt halv kjip prosess med denne nedtrappingen, sover kanskje 2 timer om natten, og har gjort det den seneste uken. Jeg ble desperat og kjøpt derfor et brett med Ksalol på gaten i Oslo. En liten terskel som måtte tråkkes over, men jeg vil bare ha litt fred i hodet og slappe litt av.

Er dette ekte vare? Altså; fra dere som har kjøpt på gaten i Oslo tidligere i år? Har det noen effekt? Nå har jeg ikke tatt noen enda, for dette vil være første gang jeg tar noe som ikke kommer fra lege. Siden situasjonen er så prekær.

Burde følge nedtrappingsplanen, og får ikke nye Imovane før tirsdag. Så det vil kunne være bruk i to dager. Sånn at jeg kan fungerer.

Erfaringer? Og takker for potensielle gode råd!