View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du har ekstremt spesiell forståelse for språk om du ikkje tolker det som trugslar om bruk av atomvåpen.

Dei har og ei grunnlov som garanterer ytringsfridom. I 1993 garanterte dei for grensene til Ukraina. Så kva er poenget ditt?

Det har jo ikkje vorte truga med atomvåpen i 20 år. Det har tvert imot vore så godt som stille om atomvåpen i tjue år - og dei siste fire-fem åra har Russland snakka meir om atomvåpen, og etter invasjonen har dei meir eller mindre utilslørt trua med å bruke dei og.


Kva er dei? Er dei annekterte områda med?

Det er faen så vanskelig å ikkje vere einig med vindaloo i at du i beste fall er naiv i di tilnærming til Russland, når du vel å legge til grunn at dei er etterettelege og til å stole på - og at dei bryr seg med sine eigne lover. I beste fall framstår du som putinversteher.

Du forsøker å framstå som Opplyst(TM) og Intelligent(TM) ved å antyde at kritikarane dine kun les overskriftene ("Om du leser litt forbi krigsoverskriftene ..."), noko som er kjip hersketeknikk, all den tid du ikkje har grunnlag for å påstå at dei som er ueinige med deg ikkje har sett seg inn i saka. Slutt med det om du ikkje vil verte stempla som putinversteher.
Vis hele sitatet...
Jeg liker at du anklager meg for å bruke hersketeknikker, når helt tydelig bruker en selv på slutten av innlegget ditt.
Du har blitt for høy på deg selv.

Jeg ser ikke på tomme trusler som trusler.

Og putin lovte vel å beskytte de annekterte områdene med alt han hadde, men det har ikke gått av noen atombombe enda. selv om det i følge putin skjer militære angrep på russiske landområder.

Du må gjerne argumentere så mye du vil, men fakta ligger rett foran øynene dine om du bare åpner de litt. Det har ingenting med å tro at man forstår noen (egentlig ganske latterlig og usaklig det siste du skrev). Du påstår at jeg driver med hersketeknikker men går i en den mest åpenlyse fellen selv ved å forsøke å latterliggjøre meningene mine med å henvise til ett eller annet tyske greier.