Tråd: Avhør?
View Single Post
Skjønner ikke helt hvorfor noen mener en aldri skal forklare seg. Om politiet ikke har noe annet enn ditt vitnemål å gå ut ifra, kan jeg delvis forstå det.

Jeg har da vært i flerfoldige avhør, og forklart meg for politiet mange ganger på steder der det har vært rassia, slåsskamper osv.

Mitt inntrykk er: (innrømmer på ingen måte at jeg har gjort det selv i tilfelle du leser, onkel!) at en god, gammaldags, saftig løgn blandet med en stordose dumhet og uvitenhet er det beste!
Om en er flere som skal forklare seg om samme greia må en jo samkjøre, men «ta feil» på enkelte detaljer slik st det ikke blir «klipp/lim inn forklaringer.» Har flere eksempler, men det kan vi heller ta på PM dersom det er av interesse for noen.

Forstå ingenting! Logikk? Nei, det har ikke du. Innrøm ingenting. Ikke hørt noe, ikke sett noe. Har noen oppfattet det som en trussel? Skjønner ikke hvorfor, var jo ikke ment som det, kanskje det er noen andre på et vorspiel som har tatt telefonen din og skrevet, men du vet ikke hvem?
Mulighetene er endeløse. Har hørt om folk som alltid har vært dum når dem har snakka med politiet, og ikke blitt dømt for noe som helst!

Send meg gjerne en PM på den konkrete saken, så skal jeg høre med den gode komplsen min om han har noen gode forslag