View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hører på måten du formulerer deg på at du definitivt ikke har det som trengs for å slå deg opp som pusher. Uansett type stoff. Og vil du være utenfor radaren, er det hvertfall bare å glemme det!Det er SÅ mange som prater på andre for å redusere/fjerne egne blemmer og minske egen fengselsstraff (mange fler enn man skulle tro!)Du,da som nykommer, vil stå øverst på lista til mange.Om du driver med pushing,så kan du ikke stole på en kjeft.Jada,for all del, det er gode perioder også, for den som er smart.Men det er ensomt, slitsomt,noiapreget og du må være kald og hard og klare å si nei, selv til gamle venner som er dausjuke den dagen de trygler på sine tynne knær og spyr gugge ut av begge ender. Survival of the fittest. Til slutt går det som det alltid går, noen tar deg med på en tur ut i skogen for å lære deg din plass på "rangen", du begynner å ete av lasset sjøl, og ender tilslutt opp som han med de tynne, tryglende knæra, (som forøvrig nå er dau), eller du sitter inne på en lang dom i ett kjipt fengsel og savner ditt rutinepregede A4-liv,med 180 kr/timen-noe som er MYE MER enn du tjener på jobb som fange i ett fengsel. Jeg har opplevd alle tre utfallene, og er her merkelig nok ennå, men jeg har mista 2 av mine store kjærligheter (på rad, ikke samtidig), og vil sansynligvis trenge psykologhjelp og medisiner resten av livet. JIPPI???!!