View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har styrt unna all rus til jeg var 36, da prøvde jeg mdma, ingenting negativt å si om det, men jeg er ikke en som vanligvis hvis ruser meg. Har prøvd både speed, kokain, mdma, sopp, LSD og weed. Har aldri tatt speed oftere enn en gang i halvåret, så jeg har full kontroll på forbruket litt. Mdma var likt, en fest hvert halvår i noen år, så var jeg ferdig med det og. Nå har jeg egentlig bare LSD og sopp igjen som jeg nyter en sjelden gang. Hadde 30 gram flein i fryseren i over to år, så jeg vil ikke kalle megselv en høy forbruker. Jeg ønsket bare en avkoblng og"prøve noe nytt" så er jeg ferdig med det. Det er null sjangs for avhengighet da jeg ikke har noen(unntatt smågodt. Skal jeg overdose på noe blir det dette.) Har lyst til og prøve ketamin, men jeg veit at det er ikke noe man får tak i sånn helt uten videre, jeg hadde kun lyst til og oppleve noe nytt, ikke gjentakende inntak bare denne ene gangen.

Jeg har forøvrig vært underlagt DPS i over 10år, men har fått avslag på ny plass da jeg ikke er i "faresonen" for selvmord, og DPS her har gått på ett par smeller der de har kraftig undervurdert de med selvmordstendenser, så fastlegen min advarte meg allerede da søknaden ble sendt om at de mest sannsynlig kom til og avvise meg fordi jeg ikke var i den faresonen, og de har føkka det til skikkelig med de mer krevende pasientene.

Og komme bak helsetjeneste sier jeg er alt for syk til at de vil ta i saken min. Men ta meg på ordet, jeg veit hvor grensene mine går. Og jeg tar fare for avhengighet seriøst, og vil ikke tillate at slikt skjer.

"Kommunal helsetjeneste" skulle det stå der oppe. Kan ikke edite som anonym
Sist endret av Veggen; 8. juli 2019 kl. 12:39. Grunn: Slo sammen innlegg