View Single Post
Sitat av frantzen91 Vis innlegg
Jeg har sniffet amfetamin i helgene i ca 1 år nå (ikke vær eneste helg da, men nesten) å kan med hånda på hjerte si at jeg ikke er avhengig at all, ble for. eksempel tilbyt speed i helga å forrige onsdag, men tenkte at jeg skal ta en liten pause så jeg sa bare "neeeh" (var forresten en gratis linje jeg ble tilbyt). I januar i år tenkte jeg meg også at jeg skulle ta en liten pause, så jeg var vell nykter i ca 6 uker, selvom folk spurte om jeg skulle ha speed både på fest osv, men takket da altså nei.

Personlig synes jeg ikke at dette er så avhengighetsskapende jeg, men kan jo godt være inviduelt? Men bare får å få det sagt så anbefaler jeg ingen å teste speed bare fordi jeg har klart å holde meg i tøylene.
Vis hele sitatet...
Prøvde amfetamin over 50 ganger, pluss 2-3 mnd på ethylphenidate som jeg ikke teller med fordi det er umulig å anslå antall ganger jeg tok det. Hadde ikke noen tendenser til speedavhengighet overhodet før jeg kjørte på med intravenøst en gang jeg ble tilbydt å prøve det.

Siden har jeg egentlig holdt på... Mye bedre rus enn andre inntaksmåter, dessuten slipper du problemer med nese, hals og smak. Tenk dere om før dere prøver intravenøs administrasjon.

Må tilføye noe.

Greit nok jeg anbefaler ikke IV, men synes samtidig det er på grensen til teit å droppe (lav biotilgjengelighet, dårlig mage) eller snorte (grusomme greier). Da hadde jeg heller latt vær å bruke amfetamin tror jeg.

Greit nok jeg anbefaler ikke IV, men synes samtidig det er på grensen til teit å droppe (lav biotilgjengelighet, dårlig mage) eller snorte (grusomme greier). Da hadde jeg heller latt vær å bruke amfetamin tror jeg.
Sist endret av 3rdPersonShootR; 10. januar 2013 kl. 02:59.