View Single Post
Valium fra norsk apotek er gul/orange på 5 mg (husker ikke så godt, bytter til stesolid på apoteket). Du får også vival/stesolid som er akkurat det samme, di er hvite med delestrek om di er på 5 mg.

Enklere å bli avhengig av enn snus? Spørs hvor stor tilgang du har til valium i forhold til snus. Vil tro folk blir fortere avhengig av snus da det florerer rundt overalt, tilgjengelig for alle. TROR ikke du blir avhengig av valium om du bruker dem hver dag i to uker, mens om du snuser mange i døgnet i to uker, tror jeg du vil merke det suget mer enn suget etter valium.

Skal vel endel til før det blir farlig, du sovner sikkert før du har tatt så mange. Om du ikke heller i deg 50 på engang som i en bevisst overdose. Men blanding av div valium, alkohol, og morfin prep, der kan det bli farligere. Respirasjons depresjon/stopp er vel det som vil forekomme og ta livet av en.

Valium og bivirkninger, har aldri kjent noen dårlige bivirkninger jeg. Å ruse seg på valium er nok greit om man ikke har benzo toleranse, det er en beroligende euforisk følelse. Men man må ta større doser for hver gang om du skal ruse deg på det ofte. Toleranse kommer fort.

På meg vil ingen se en ting om jeg har tatt valium, mens hos folk uten toleranse vil du nok se full ut om du får ruseffekt. Ingen røde øyne nei, kan muligens få litt mindre pupiller. Jeg har ikke sett noe forskjell på mine på benzo.

Om du ikke er vant til noe slags benzo eller z-hypnotika kan du regne med at du blir døsig å sovner. Ellers vil du føle deg veldig avslappet, ingen nerver, du greier ikke skvette om du ser grøsserfilmer engang. Muskelknuter/smerter vil løsne opp, det er mildt smertestillende. Du vil nok ikke oppleve noe badtrip på valium. Så sant du ikke blander med andre ting. Men ikke noe sånn noia og halliser eller hjertebank. Hehe, dette er noe du heller tar om du har en bad trip, for å få den vekk.