Tråd: Liberalistene
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens!

Beklager for feilplassering av tråden, men måtte opprette den anonymt fordi jeg skammer meg over den yngre versjonen av meg selv.

Det har seg slik at jeg var medlem av partiet Liberalistene ved deres oppstart, mest pga narkotikapolitikken deres. Etterhvert som jeg har fått mer vett i hodet og satt meg inn i den økonomiske delen av deres politiske program, så innså jeg at jeg ikke kan være en del av denne gjengen. Så jeg meldte meg ut.

Likevel fortsatte diverse nyhetsbrev og innkallinger til møter å dukke opp i eposten min. Da tok jeg kontakt for andre gang og ba om å slette meg fra medlemslisten, samt slette all kontaktinformasjon knyttet til meg. Selveste Arnt Rune Flekstad svarte den gangen og skrev at dette skal bli fikset.

Jeg har ikke hørt noe fra Liberalistene i ca ett år, helt til jeg fikk en mail med påminnelse om å delta på sommerleir utav alle ting. Åpenbart har de ikke slettet mine opplysninger, og jeg mistenker at jeg fortsatt står oppført som medlem for at de skal kunne få statsstøtte og late som de har flere medlemmer enn de virkelig har.

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne pesten?