View Single Post
Sitat av Dimitrji Vis innlegg
Sorry blei feil bilde, prøver igjen. Har luftet hunden og funnet flere, 1-4 er de samme som i sted, de ble funnet rett vedsidenav hverandre( de har tørket litt nå).resten er ny plukket. Har i en periode på 2 uker nå funnet flere som kommer opp på samme plen, så det lønner seg og gå på samme område flere ganger.
Vis hele sitatet...
Alle utenom nr. 2 er flein, den tør jeg ikke si noe om.



Sitat av Svaiolini4480 Vis innlegg
Fant disse på en gressplen der det hyppig blir luftet hunder. Noen av dem flein?
Vis hele sitatet...
Nr. 10 og 11 kan se ut som flein. Ta skikkelige bilder så kan vi si noe for sikkert.



Sitat av skellymcc Vis innlegg
Så jeg dro til beitemarka i dag hvor geit og gjort henger rundt, og fant det her

Kan noen hjelpe meg med å identifisere dem? P. S det her er bedre kvalitet bilde enn den jeg postet liten stund siden
Vis hele sitatet...
Nr. 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11, 12 og 13 kan se ut som flein, men bildene der er jo helt krise så tør ikke si noe for sikkert.



Sitat av t96r8 Vis innlegg
Hei igjen, var en tur ute på beitemarken for ku/sau. Fant 77 sopp og håpet noen kunne hjelpe litt
Tror 19, 27, 44, 68, 70 ikke flein, men lot de ligge så nummereringen ble riktig.

(de 2 første bildene av 77 ble litt ufokuserte, beklager. Resten av bildene er i fokus, husk å bla helt ned)

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Rekker ikke å se nøyent igjennom alle bildene nå, så gjør det i morgen om noen andre ikke tar initiativ. Bladde kjapt gjennom og så iallfall mye flein =)