View Single Post
Ok til alle dere skeptikere her inne:

Er dere virkelig så naiv at dere tror at vi er de eneste intelligente livsformene i universet?
Bare i melkeveien er det bekreftet over 500 planeter, og går man lengre ut er melkeveien bare en brøkdel av resten av universet. Påstår dere (for dere mener jo dere vet dette bare er oppspinn?) at Jorden er den eneste planeten som utviklet seg til noe intelligent?

Jeg påstår ikke at dette med utom-jordisk liv er helt slik tegneserier skal ha det til, men jeg finner meg for god til spy ut at folk er mindre smart fordi de har en mening, eller tror på noe.

Som Bemu sier, er vi ganske små i forhold til resten der ute.

Høgskolen i Østfold (HIOF) har ett prosjekt som heter Project Hessdalen, anbefaler folk som føler seg tiltrukket av slik å sjekke ut hjemmesiden http://www.hessdalen.org/index_n.shtml


Vil også nevne at i de fleste "encounters" hvor UFO's har blitt observert har det vært i nærheten av diverse atomvåpen / reaktorer, det har t.o.m vært rapportert at høy-teknologisk utstyr ment for å avfyre disse våpnene har sluttet å virke ved slike "besøk", dette er bekreftet av tidligere militære, og andre autoritets-figurer (politi, CIA, NASA og NATO).

Jeg vet selv hva jeg tror, og driter egentlig i hva andre mener om det. Har aldri skjønt mentaliteten blant enkelte nFF-brukere, hvor vitsen med å latterliggjøre andres meninger og synspunkter.

Weedsuit out!
Sist endret av weedsuit; 13. april 2013 kl. 15:53.