View Single Post
Jeg prøvde hasj for første gang nyttårsaften da jeg var rundt 13. Etter at vi hadde fyrt opp nyttårsraketter dro jeg med noen eldre naboer opp i skogen en 20 minutter unna hvor de hadde satt opp en gapahuk. Vi tente på litt fyrverkeri som var igjen å en av naboene tok fram en Joint. Jeg synes dette var ganske spennende å takket ja da det var min tur. Jeg turte bare å ta etpar trekk å kjente ikke noe spesielt :P

Det ble ikke noe mer før på videregående da jeg begynte å snakke om det med noen kompiser. Jeg kontakte den gamle naboen min som fortsatt drev litt med sånt å fikk kjøpt noen gram med greit brunt. Det endte da med at vi skulle mekke dette opp litt ut på kvelden på en fest, noe som ikke gikk like greit som vi hadde planlakt. Vi hadde fått med oss at man skulle dele hasjen opp i tobakk, men ante ikke hvordan man skulle få den steinharde klumpen opp i biter. Med god promille gikk vi løs på den med en kniv. Noe som resulterte i kuttskader å mye banning, men vi fikk tilslutt rullet sammen etpar elendig joints med vanlig rizla papir. Fikk en grei buzz og det ga mersmak.

Ble etterhvert kjent med mange forskjellige folk som røyker. Er akkurat ferdig med videregående å har et ganske balansert forhold til cannabis røyker en gang i blant, har også testa truffler 2 ganger.
Sist endret av ReeferBear; 28. oktober 2012 kl. 00:08.