View Single Post
Prøvde sigaretter sommeren/høsten jeg fylte 14 år i 2003. Har røykt fast siden da.

Samme høsten smakte jeg på alkohol. Det var selvfølgelig hjemmebrent blandet med Coca-Cola...nam Drikker sporadisk nå.

Var på besøk til kusina vinteren 2009 i Oslo. Jeg var såpass nysgjerrig at jeg følte det var på tide å smake på hasjen, så vi dro til Akerselva og ordnet noe tørrhasj. Jeg ble helt satt ut og syntes dette var spennende.

Andre gangen jeg prøvde noe ulovlig var syntetisk hasj en kompis hadde bestilt på nettet. Rusen var ubehagelig og har bare prøvd det sporadisk etterpå. Nå kommer jeg aldri til å røre det igjen.

Samme året var det russetid og jeg ble kompis med en stoner.. Etter skolen ble ferdig gjorde jeg ingenting, så da startet vel "stonerkarrieren" min da jeg og han stona ganske ofte. Har røyka nesten hver dag siden. Gikk over fra hasj til marjiuana i fjor...STOR FORSKJELL.

I fjor høst var jeg på besøk til fettern min i Oslo. Da drakk vi noen øl og røyka brunt da han tok frem sopp og lurte på om jeg skulle ha. Jeg takket selvfølgelig ja da jeg hadde lest litt om det og tenkte at organisk er okey. Rusen var deilig, og fargene på natur og bygninger var så sterke og intense. Har ikke følt nå behov for å prøve nå mer, men jeg kommer kanskje til å gjøre det igjen i i nærmere fremtid.


Glemte også å nevne at jeg prøvde salvia to ganger i 2009. (Mye eksperimentering det året, ja ) Syntes det var så ubehagelig siste gangen at jeg fikk totalt avsmak på det.


Ellers så holder jeg meg unna kjemiske stoffer da det er mange i familien som har alkohol/narkoproblemer.





Og ja, jeg har tenkt å slutte med weed og tobakk. I hvert fall kutte ned drastisk på det