View Single Post
Tror jeg prøvde røyking når jeg var unge sikkert flere hundre ganger med nabojenta fordi søstra hennes røyka, haha Ble mer en vane når jeg begynte i 8.klasse, og plutselig var snus interresant ikkesant. Husker jeg var svimmel som en gud første gang, haha.. Drakk sånn skikkelig når jeg gikk i 8.ende også, bytta liksom skole til en annen som var veldig liten og veldig "bygde"aktig - her var det foreldre med heimbrentaparat på vaskerommet og hele greia

Første gangen jeg toucha hasj var vel kanskje for 2 år siden. En kompis av meg og jeg røyka sånn smått av og til, uten at noen andre visste om det. Han kom i kontakt med barnevernet og bodde på institusjon og masse drit, og i fjor ble et relativt tørt år. Begynte på vgs i år, og en fyr i klassen min (som nå er kjæresten min) har jeg kjent ei god stund. Han er stoner til faen, og siden han visste at det ikke var noe nytt for meg så spurte han om jeg skulle være med. Keen som faen ble jeg jo med, og nå er jeg plutselig kjent med en hel haug storrøykere Har blitt litt mye i det siste, men jeg har ganske god kontroll på meg selv. Klarer å oppføre meg helt normalt når jeg er høy og er faktisk ganske oppegående.

Jeg er tho veldig bestemt på å ikke prøve noen andre rusmidler enn hasj i ny og ned, utenom kanskje sopp en gang (er litt interresert i det, noen som kan dele opplevelser/linker? ) Vet at det er et nummer unna for å mekke litt av hvert, men jeg bor fortsatt hjemme og jeg vil ikke være så fucka at jeg ikke har kontroll på meg selv når det er mor og far i bildet også.

Dette ble driiiitlangt. Følte vel for å få det ut, haha..