View Single Post
Sitat av Drunkdeath Vis innlegg
som en "helt normal" oslo borger . så syns jeg du burde si opp jobben å finne deg noe annet å gjøre. lei av maktgale vektere som sikkert mener det godt. mens som oftest gjør bare vondt værre ute på byen.
Vis hele sitatet...
Men liksom har en relativt godt story fra min del av en hel gjeng med vektere

Tokk tbanen fra en vors jeg var på til jernbanetorget men det tar jo ca 30 min fra der hvor vi var, og jeg måtte jo sefølgelig på do , da vi kom endelig til jernbanetorget så ( den oppgangen som stinker piss hele tiden, oppgangen som man kommer til trumpeten f.eks
Der så var det sånn inngjerda omeåde da de tydeligivs renoverte der, så jeg bestemte meg for å tisse der, men det som var fail at man så meg så kom det 5-6 vektere og ropte og skreik mens jeg pissa. jeg ble ferdig og han ene sa " Hadde du likt hvis noen pissa i hagen din " Så sier jeg " jeg bor i blokk har ikke hage as " Så klikka han mentalt på meg og de andre tyttebærpoliti buttyboysa hans bare lo. Han ble pwned for å si det sånn

Jeg liker vektere da de ikke kan gi deg bot på 7000 kr for å onanere offentlig, eller gi deg bot for å drikke offentlig Det er en fordel å møte vekter istedenfor purk
Sist endret av SRB; 10. september 2011 kl. 04:33.