View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er utrolig fornøyd med livet mitt nå og jævlig stolt over hva jeg har oppnådd.
Jeg var skikkelig ute å kjørte når jeg var 18 år til jeg var 19, helst piller, knips og fart men holdt på å gå skikkelig galt. Men endret meg etter jeg plutselig våkna etter 1,5 måned uten å huske en dritt. Holdt på å miste jobben, skole røyk nesten, «alle» visste hva jeg hadde gjort. Skjerpa meg intens og kjøpte meg hund, fullførte VGS med 4,8 i snitt og har akkurat fullført en bachelorgrad i vernepleie.
Har tatt meg noen turer i ny og ne og kost meg litt, men ansvarlig og på en forsiktig måte, jeg kjenner mine grenser.

Har kjøpt leilighet. Jeg driver med hund og trener seriøst i en sport og konkurrerer. Det er en livsstil for meg. Jeg har en helt sinnsykt bra jobb som jeg elsker! Et godt liv for meg er å tjene godt nok til at man kan kose seg og klare seg godt, ha gode folk rundt seg og finne en hobby man brenner for. Jeg tror aldri jeg vil ha barn egentlig, og gjør meg egentlig ikke noe å fortsette å være singel gjennom 20-årene og bare nyte livet og «friheten» med å kunne gjøre hva jeg vil og samtidig leve et lovlydig, bra liv og selv om jeg vil kose meg litt illegalt til tider.

Helt ærlig. Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle være her jeg er den dag i dag. Men herregud så deilig å føle det sånn, det unner jeg alle i verden. Går mye turer og er mye ute og det tror jeg også betyr mye. Norge har en nydelig natur.

- kvinne 24