View Single Post
Hadde vært i Oslo og tok tog til en by utenfor. Rakk ikke bussen jeg skulle ta fra stasjonen, så begynte å gå.

Jeg var utrolig trøtt og begynte gå med øyene igjen halveis i søvne. Plutselig blir jeg stoppet av politi.
De lurte på hva jeg holdt på med og jeg forklarte jeg var trøtt.

De lurte på om det var greit de ransaket meg og selvfølgelig kunne de det.
Fikk vite dette handler om at jeg hadde gått midt i veien og noen hadde ringt ut siden det kunne være farlig.

Den ene i politiet sjekket sekken, men den andre gikk gjennom lommene mine.
Vi snakker om helt vanlige ting. Studier, trening etc..
I sekken hadde jeg litt under 5 gram heroin liggende kanskje åpen pakket inn i gjennomsiktig plast, lader og en vannflaske eller noe annet husker ikke helt.

Av en eller annen grunn ble det ikke sett da den ene politi-dame lyste nedi der eller hun følte for å ikke lage problemer for meg.

Du spurte hvor jeg skulle og jeg fortalte det. De foreslo at du kunne kjøre meg som var helt gull. Jeg satt bak med politi damen og mens mannen kjørte.
Damen holdt på sekken hele tiden. Da vi kom til huset jeg skulle foreslo politimannen at de bare skulle sjekke sekken en gang til på nytt, men politidamen så " nei, du jeg har fått sjekka den ordentlig" Fikk så sekken og beskjed om at de bare skulle stå der til de så jeg hadde låst meg inn.
Det gjorde de, så gikk jeg inn og la meg for jeg var egentlig bøtte stein.
Sist endret av DrPerception; 29. april 2020 kl. 01:27.