View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nesten tatt er vel litt å ta i siden politi ikke var involvert, men for en god stund siden skulle jeg på dass for å pisse på et utested i Oslo. Kom i prat med en kar som også tisset og før jeg viste ordet av det begynte vi å snakke om MDMA.
Han lurte så på om jeg var intr og sa jeg ikke trengte noe, men at han hadde en smaksprøve slik at jeg eventuelt kunne teste kvaliteten dersom jeg var interessert senere. Full som jeg var aksepterte jeg det og i sekundet han dropper den i hånden min åpner dørvakten døren og sier at vi må bli med ut. Kastet selvsagt fra meg driten, men full og nervøs som jeg var ble jeg med ut helt rolig og i det vi kom ut døren beinet jeg alt jeg maktet helt til jeg tryna. Reiste meg opp og fortsatte å løpe helt til jeg var et godt stykke unna. Merket jeg hadde jævla vondt, blødde fra flere steder og vondt i storetåa.

Dagen etter dro jeg på legevakten for sjekk og storetåa var knekt så den måtte gipses. I etterpåklokskapens navn ble vi mest sannsynlig bare kastet ut av utestedet og jeg må ha sett ut som en komplett idiot i det jeg beinet av gårde for å så tryne i enden av gaten for å reise meg opp og løpe videre.