View Single Post
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Du har et rusproblem, kompis. Du bør fokusere på å takle ting i livet uten piller, fremfor å se etter det nye vidunderdopet. Rus deg med måte for moro, ikke fordi du må.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at jeg har ett rusproblem, men leste du ikke innledningen min? Jeg har ut fra en annen verden neurontin abstinenser som jeg har isolert meg fra omverdenen i tre uker med. Jeg blir ikke frisk av isolasjon og jeg må ta grep og finne noe som gjør at jeg klarer å ha noe menneskelig kontakt istedenfor å sitte alene og riste 24/7. Google "gabapentin withdrawal" og les hva jeg går gjennom du..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For angst og abatinenser ville jeg ikke dyttet i meg mange ulike strains. Hold deg til bali, en dose (ingen ekstrakter) for meg er 6-12g, avhengig av toleranse. Det er et MUST å ta kratom på helt tom mage, ellers får du veldig svak effekt. Kjør på toss n wash eller kapser, te har aldri funket for meg og det stinker i hele rommet.
Vis hele sitatet...
Hvor mange gram tar ud av gangen? Jeg har prøvd å øke dosen, men blir bare kvalm
Sist endret av Laban22; 19. september 2019 kl. 01:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.