View Single Post
Jeg er enig jeg overtenker noe sykt hehe. De nye «symptomene» plager meg ikke i det hele tatt, er som du sier sånne ting man alltid har sett bare det er mer voldsomt. Men den pustingen og bakken som nesten beveger seg frem og tilbake, det tviler jeg på er vanelig, men jeg bryr meg ikke. Dette her plager meg null. Bare litt sånn mer angst fordi nye symptomer er ikke et positivt tegn..

Men denne falske film verden jeg lever i som har gjort at jeg føler meg helt alene og ikke tilknytta til enten verden lengre, eller noen av menneskene jeg kjente som jeg er så gla i fortsatt, ingen plass gir meg tilhørelighet og disse jævla fargene og plastikk husene og trendene utafor gjør at jeg blei skikkelig trist og føler jeg venter på at jeg kan hoppe ut av denne drittfilmen og komme tilbake til verden der alle rundt meg ikke bare er skuespillere men ekte, dere skjønner sikkert. Men må bare prøve å begynne å leve igjen å ikke overtenke, merker jeg gjør jo det noe sykt men er fordi dette er i tankene mine dagen lang. Nå skal jeg drikke litt for å slappe av å ha en gøy normal fredag, men aldri skal jeg ta noe psykedelisk igjen dessverre. Skjønner godt at det er veldig bra for mange, men ikke for meg!