View Single Post
Sitat av SkyGamer911 Vis innlegg
Hei. Jeg mottar daglig avisen. I den ligger haugevis med forbasket reklame.

Hadde det vært en ide å makulere reklamen, putte den i en konvolutt med en maskinskrevet klage på reklamen og sendt uten porto, eller, for å være sikker på at det ble kluss, skrevet mottaker adresse så stygt at soteringsmaskinen ikke kunne lese det, så det ble spyttet ut og sortert manuelt og da en stor "ingen frankering nei!!!" Tekst på brevet som skulle fremprovosere at de krever penger ... Og gjerne flere brev om dagen så det kostet de massevis av penger....


Er dette håpløst eller ville det endt med at jeg slapp reklamen?


Eller skal jeg makulere elkjøp sin reklame og sende den til de, power sin til power osv ? Teknisk sett er det deres drit og da får de bare bosset sitt i retur....


Ps jeg tror ikke det var noe forum dette passet så tok offentlig fordi posten er vel offentlig?!
Vis hele sitatet...
Hei skygamer

Alt som er i avisen, er det avisen som står for. Om de har solgt reklameinnlegg til sine annonsører så har posten ingenting med det å gjøre. Postkassen er tilhører adressen, ikke deg, med dette kan alle levere til denne boksen. I byer tapte posten distribusjon av aviser ved siste anbud ( gågår ny i disse dager). Så om du er i tettsted er det stor sannsynlighet at ikke posten leverer lokalavisen.

Den eneste måten å "straffe" innleggene, er å si opp ditt abonnementet. Alternativt måtte du ha betalt mer for avisa.

Ps. Om brevet du har postet ikke er frankert, vil det ikke skape noe problem for posten. Who knows, kanskje genererer du mere inntekter