View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forresten så virker ikke hasjen når jeg vaper jwh-018. Hvor lenge må jeg regne med å være uten før jeg merker effekten av vanlig hasj igjen?
Vis hele sitatet...
Lenge. For meg ble det aldri like "trippy" og magisk som før. Men det skjer vel uansett med alle. Pauser hjelper helt klart. Men vi kan fort snakke en del måneder, kanskje halvt år, eller år før det begynner å bli "bra" funk igjen. Men dette er jo hvis du røyker kronisk rett etterpå, og har røyka den del gram av de syntetiske blandingene.

Det er en grunn til at jeg slutta med det der rimelig kjapt. Det er en kynisk business og for all del ikke verdt det for helsa. Jeg visste jo ikke hvilket/hvilke syntetiske cannabinoider jeg røyka, eller hvor mye. Så bare det å røyke sånne urtemikser not for human consumption tilsier at man kvalifiserer til en Darwin award.

Sitat av aldarico Vis innlegg
Hele tråden er et godt argument på at legalisering er på høy tid. Og disse ruskontraktene enkelte krefter i politiforeninger skryter på seg har effekt, kan spyles ned i dass.
Vis hele sitatet...
Jepp! Dette er to veldig gode poenger som jeg har gnåla om her inne i en del år nå. Men det i seg selv revolusjonerer ikke akkurat Norge. Tvert imot er det visst ingen ting som skal revolusjonere Norge med mindre noen får spylt vekk det gamle flasset.

Ikke bare RC som gjør ruskontraktene helt ubrukelige, de var ubrukelige lenge før dette. Grunnen:


Så da jeg ble satt på urinprøver i 4 måneder og var prinsippfast stoner som visste hvorfor han hadde valgt hasj, var det jo nagging fra ende til annen av rævkjørt speedfreaker om at dette går fort ut av kroppen, så blir du ikke så sløv og dum heller, du er litt sløv, du er det, kom igjen a! Kom igjen a! Speed er faktisk ikke så farlig i seg selv så lenge du spiser og drikker og den gamle regla der. Det finnes sikkert sannhet i det, men å være sånn 40 og noe og nægge på en 16 åring om å ta speed, æsj jeg blir kvalm av tanken. For ikke å nevne de som prøver opiater for første gang på grunn av ruskontrakter.

Har jo lært nå i ettertid at tidlig røykings visstnok ikke er bra, men det var ikke så lett å få med seg oppi sjokket over at man ikke kunne overdoser av THC og alt det andre. For det var jo bare propaganda begge veier. Dessuten føler jeg meg riiimelig sikker på at metamfetamin og og minus ikke hadde vært så mye bedre.

Ruskontrakter hører til i dass ja, og de som styrer det løpet burde ha vært pliktige til å motta prøven oralt på lik linje som butikker er nødt til å ta imot kontanter.