View Single Post
Bare pass på hva du har med og gjør på russetreff. Kom nettop hjem fra "russens dag på tusenfryd" og historien er som følge:

Mye vakthold, fryktelig mye politi, 4 idioter prøver fortsatt og finne et sted å røyke på. Vi finner et middelmådig sted med go utsikt, men det hjalp ikke gitt. Ser 4 politimenn med bikkje ned trappa der vi var, som roper " ey gutter, kom ned hit nå". En av kompisene mine sier vi skal stå stille og ta det rolig, så jeg lar det gå en 8-10 sek før jeg tenker " ikke faen om jeg skal bare stå her og bli busta" før jeg beiner som jeg aldri har beina før.(trodde bikkja skulle jage oss, kan være derfor). Jeg løper til jeg kommer til et sted med mye folk, før jeg går VELDIG rolig inn mot restauranten. Akkurat i det jeg slutta og løpe passerer jeg hun ene dama med bikkja, som tar en ekstra titt på meg før hun løper videre mot de andre. Jeg gulla, og slapp unna Kan ikke si det samme om 2 av kompisene mine desverre, hvor da han ene ble tatt med besittelse og alt rundt det, og han andre måtte ta urinprøve som slo ut negativt(!) Han fikk heldigvis dra uten videre konsekvenser.

Så bare sier, pass på og ikke vær idiot, så går det nok bra

Fun fact: Var sikkert 80% mer politi på tusenfryd, enn hva det var på tryvann første helga:P