Tråd: LED-tråden.
View Single Post
Sitat av vidarlo
Ei spole er fin for vekselstraum, og vil lage ein viss impedans, men som motstand kan du akkurat like godt bruke ei lang ledning... Og i 99% av tilfella er *ikkje* ein slik motstand eit reelt alternativ sidan den tar stor plass...


Nei, nei og atter nei. Den er overraskande unøyaktig. Du vil ha fin resistans ved absoulutt likespenning, men dersom du har vekselspenning, audiosignal, pulserande likespenning, rippel ut frå likerettar o.l så kan du få ein del *EKSTREMT* rare feil i kretsen din - slik som negativ spenning i forhold til det du forventa, transienter som kan ta drepen på en lysdiode, m.m

Har *aldri* sett den metoden, ettersom motstander kostar langt under 1kr/stk, og dermed er forbruksvare... Kjøp et utvalg motstander (2 av kvar frå 0-100Ohm, 5 av kvar frå 100-600, 10 av kvar frå 600-60K). Det koster deg en hundrings eller to, og om du skal jobbe med elektronikk så kjem du aldri til å angre på eit slikt utvalg.
Vis hele sitatet...
Ja enig i det at den blir klumpete og stor, og egner seg absolutt ikke til noen ting både fordi det faktisk er en spole som Golder sa og fordi den utgir elektromagnetiske stråler. Enig i at det er bedre å kjøpe motstandere til 1 kr stk . Men den fungerer faktisk, vi prøvde på skolen. Unøyaktik, mulig. Men når jeg fant ohmen jeg skulle ha så endra den seg ikke så lenge jeg ikke rørte på den