View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg prøver ikke å diagnostisere han og jeg tror ikke nødvendigvis han er dement. Jeg bare spør folk her inne hva de mener for jeg syns selv han er noe gammel og surrete for president å være. Min mening kommer ærlig talt utelukkende fra sånne videoer som TS poster over her og jeg skjønner at de setter han i litt ekstra dårlig lys.

Det går i talefeil, snodig oppførsel, forvirring og det at han til tider ikke klarer å fullføre en tankerekke og si ferdig en setning når han står å taler offentlige. Jeg syns rett og slett at han er så surrete for fuckings president å være at vice presidenten burde ta over. Nå skal det sies at jeg baserer min mening på YT klipp, så jeg er inneforstått med at jeg kanskje bommer litt her, men det sakt så er det litt vel mange klipp av Biden som surrer skikkelig på den lille tiden han har vært president. Hva mener du selv om det? Har du sett klippene TS poster feks?
Vis hele sitatet...
Nei, du "spør ikke bare spørsmål" i en diskusjon og ignorerer svarene, det er et åpenlyst forsøk på å unngå å måtte forklare hva man mener - motbevis meg gjerne ved å faktisk begrunne ting.

(Resten av posten er mindre personlig rettet mot deg, for å ha nevnt det.)

Det er pinlig innlysende at mange her har for seg at fyren er dement, dét har vi fått etablert. Alle som ser ut til å mene det er et reelt problem blånekter derimot å forklare hvorfor. Altså med noe annet enn "lol se på gamlingen da, han gjør gamlingting". Ja, fordi han er eldgammel. Vis at det er et problem, eller gå og bær deg et annet sted.

La oss ta en kjapp recap av noen utvekslinger i disse trådene så langt:

A: jeg tror han er dement
B: Hvorfor?
A: jeg tror han er dement
B: ... ja, ok, fikk med meg det første gangen, men hvorfor?
A: JEG TROR HAN ER DEMEEEEEEEEEEEEEEENT
Vis hele sitatet...
Eventuelt

A: Jeg tror han er dement
B: Hvorfor?
A: lol det er så sykt at du blindt forsvarer demente
B: Nei, seriøst: jeg bare lurer på hvorfor d-
A: lol hvorfår går du ikke å GIFTER deg med BIDEN siden du er så FORELSKET
Vis hele sitatet...
Eventuelt

A: Jeg tror han er mer dement/mindre egnet enn Trump
B: Rart at Trump var enda mindre verbalt sammenhengende, emosjonelt stabil, etisk/moralsk/sosialt oppegående osv., d-
A: ÅJA SÅ ALT MÅ LIKSOM SAMMENLIKNES MED TRUMP NÅ!!!!!!111
B: Øh... men... det var det jo du som gj-
A: POLARISEEEEEEEEEEERIIIING!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Eventuelt

A: Biden er dement, lurer på hva folk synes om dette?
A2: Veldig bekymret
A3: Bekymret, veldig
A4: Velkymdig bekret
B: Er han dem-
A: VET IKKE SPØR BARE SPØRSMÅL ER IKKE DET LOV HELLER NÅ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Vis hele sitatet...
Eventuelt

A: Biden er bokstavelig talt død
B: Ser ut som han lever for m-
A: DEMOKRAAAAAAAAAAT
B: Altså, jeg er ikke noen fan av Biden engang, h-
A: ONDE VENSTRE SIDEN RABBLERABBLERABBLE
Vis hele sitatet...
Det man ikke har sett er:

A: Jeg tror Biden er dement
B: Hvorfor?
A: Her har jeg en reell kilde som antyder at Biden har kognitive svikter, fordi [....]
B: Å ja, [fornuftig diskusjon]
Vis hele sitatet...
... faktisk ikke skjedd en eneste gang.

Det blir litt lite produktivt. Riktignok hysterisk at dette kommer fra den siden som hyler aller høyest om å bli kneblet, ignorert og uglesett for synspunktene sine, og hvor faktaresistente alle andre er, osv.

Da er det på tide å slutte å sirkelrunke rundt hva man tror og føler på seg, og heller deale med den virkelige verden.

Facts don't care about your feelings, vettu.
Sist endret av robhol; 18. oktober 2022 kl. 14:57.