View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av plexern Vis innlegg
Trådstarter har ikke sammenlignet noen ting..
Vis hele sitatet...
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Se for dere at Donald Trump hadde gjort det samme..
Vis hele sitatet...
Nei, beklager! Skjønner ikke at jeg kunne tolke det sånn - bortsett fra at det helt innlysende er en setning som er ment å sammenlikne de to. At OP fremstiller Trump som mindre angivelig dement gjør sammenlikningen hysterisk morsom, men det var likevel helt klart det som var poenget.

Sitat av plexern Vis innlegg
Derimot ønsker trådstarter å diskutere om Biden er skikket til å være verdens fremste leder. Uavhengig av hvem som har vært før han, og hvem som kommer etter.
Vis hele sitatet...
Ja, nettopp; og da er det relevant å vite hva for slags informasjon OP baserer seg på, og om vedkommende kan overtales til å dele noe av denne med resten av oss. Nå er det bare "han sa noen feil ting og gjorde noe kleint", og det holder ikke til en demensdiagnose - særlig når talefeilen hans er allment kjent.

Sitat av plexern Vis innlegg
Ønsker du derimot en diskusjon om noe annet så kan du jo starte din egen tråd, istedenfor å kuppe og spore av trådstarter sin tråd.
Vis hele sitatet...
Vis meg hvor jeg gjør det, eventuelt slutt å drite deg ut.

Edit: dette er forresten svar #2 uten informasjonen jeg ba om, og vi er oppe i roughly 3-4 hersketeknikker fra din side.
Sist endret av robhol; 17. oktober 2022 kl. 17:15.