View Single Post
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Her har det seg nok slik at du er skyldig selv. Selvfølgelig har de lov å gi deg nedsatt karakter når du ikke har giddet å gjøre en dritt på 2 mnd. Blir nok en god lærepenge for deg å gå Vg1 om igjen.

Det eneste som kunne lønnet seg å prøve var å være ydmyk og hørt med lærerene dine i avgangsfagene om det er noe du kan gjøre, at du er villig til å gjøre arbeidet og ta det opp igjen. Da kan de helt sikkert ordne en løsning for deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har sagt ifra til dem at jeg har glemt bøkene, og de sa at jeg ikke kunne gå til skolen for å hente dem. Jeg skal prøve å spørre om jeg kan ta vippeprøver. Standpunkt blir satt den 12.juni

Sitat av hippitus Vis innlegg
Du kunne ikke ta kontakt med skolen for 2mnder siden og si at du glemte å ta med bøkene dine? Covid er selvsagt en gyldig årsak til fravær, men ikke en gyldig årsak til å ikke gjøre noe som helst i 2mnder og skylde på at du glemte å ta med bøkene dine hjem. Hadde du vært interessert i å gjøre noe de 2mndene og faktisk glemte å ta med bøkene dine, så hadde du prøvd å fått til noe slik at du kunne ha jobbet. Skolen hadde garantert fått til noe for deg om du hadde tatt kontakt. Nå må du nesten bare ta konsekvensene av dine handlinger.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd å fortelle dem at jeg glemte bøkene mine og de sa bare at jeg ikke fikk lov til å gå og hente dem pga korona. Jeg følte det er vanskelig å gjøre innleveringer og ta prøver på its uten bøkene mine, og lot bare vær å logge inn på itslearning. Jeg synes det i bunn og grunn er de sin feil, de gjorde ikke noe annet for meg
Sist endret av DemographicXX14; 21. mai 2020 kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.