View Single Post
GHB og GBL viser ikke på urinprøver, kork som folk kaller det. Mange sier det er ghb selv om det nesten alltid er gbl jeg fikk når jeg brukte kork. Jeg går på metadon og ble helt stein og mo i knærne av en kork, så jeg slutta med det, likte ikke smaken/lukten heller.

LSA er konge når du kommer over kvalmen, du må tygge frøene skikkelig og det er kvalmende med morning glory for man trenger masse frø for å få en trip, tror hawaian baby woodroose er bedre sånn, vet ikke helt for har bare prøvd morning glory frø, men med HBW frø trenger man bare noen få titalls frø, sjekk opp på erowid.org doseringen og annen info. Jeg pleide å le meg fillete på lsa, og ble ganske stein i forhold til sopp og lsd.

LSD og sopp viser heller ikke på urinprøver, jeg foretrekker helt klart lsd ut av de to. Men 4-aco-dmt, som er et psylocin prodrug akkurat som psylocybin som også må omdannes til psylocin for å gi trippen soppen produserer, er mye renere i rusen og mer behagelig for meg hvertfall. Sopp er til tider en ganske vill rus, med kraftige halusinasjoner så du er forberedt på det. Du kan få fine halliser på lsd også om du tar nok, men det er mer gjenkjennlig rundt deg i leiligheten(eller hvor enn du er da) liksom, enn på sopp der alt smelter og renner bortover og ting kan bli helt ugjenkjennelig og fremmed. Noen foretrekker sopp, andre lsd, jeg er mer av lsd typen.

Synd lsd er sjelden vare for meg, da jeg forbedrer livet mitt betraktelig hver gang jeg tar det, kommer over mentale sperrer og lærer å se ting på nye måter. Man ser seg selv litt utenfra på et vis, og jeg ser ofte at jeg ikke er så galen og ødelagt som jeg føler meg til tider. Sist lsd tripp overvant jeg frykten min for å dusje, som gjorde det vanskelig da jeg hatet å dusje før. Nå elsker jeg det, og skal dusje snart for jeg er på god speed i kveld=)

Setter på tørkeskapet på badet med døren åpen så det er varmt og deilig på hele badet når jeg kommer våt ut av dusjen, og har begynt å bruke morgenkåpe mer en håndkler til å tørke meg. Nå syns jeg vannet er friskt, rent, deilig, og rensende. Før syns jeg vannet klødde på huden og jeg hatet å fryse når jeg kom ut av dusjen. Ville bli tørr og påkledd fortest mulig. På siste trippen min på 300mcg flytende lsd dusjet jeg på veien opp, og fant på de nye triksene mine for å nyte å dusje, pluss jeg gjenlever den opplevelsen hver gang jeg dusjer nå.

Hvorfor tar du urinprøver egentlig, hva har du å tape liksom? Jeg kjører jo ikke bil og har ikke barn, så jeg har sagt til lar(metadonklinikken) at hasj alltid kommer til å være med på mine prøver fra dag 1, på møtet før oppstart, for det har jeg holdt på med for lenge til å kutte ut helt, selv om jeg var helt rein et år i begynnelsen pga metadonen virket så bra de første årene og jeg bodde hos mormor og morfar da, passet ikke røyke der liksom=)

Og når hasj henger i en mnd. og lengre blir det jo umulig å røyke og får reine prøver. De godtar det for meg, og en del annet rusk og rask av og til, eller ofte egentlig etter hasjen forsvant nå litt tilbake i tid. Blitt vell mye speed og piller, mest rivotril, etter det ble vanskelig å få hasj. Har roet litt ned igjen for nå får jeg små mengder hasj jevnlig, men bare nok til der og da, og ikke nok til å dele med flere en min beste venn, som alltid deler med meg.

Nå slipper jeg urinprøver pga corona viruset.....

Peace and love. Hold dere friske i denne tiden vi er i.....

saviour
Sist endret av saviour; 22. mars 2020 kl. 22:59.