View Single Post
Sitat av B3nd1k Vis innlegg
Folk som deg forundrer meg virkelig. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan tankegangen din fungerer.

Du ser filmer på nettet som på mystisk vis mener de beviser at kornsirkler ikke er menneskeskapt, og er fullstendig overbevist om at det som presenteres er materiale man kan stole på. Når det så postes linker til filmer laget av andre personer som tilbakeviser enhver påstand de første filmene kommer med bryr du deg overhodet ikke om innholdet og peker på at det må være falskt. Hva gjør filmene som "beviser" at kornsirkler ikke er menneskeskapte mer valide enn filmer som beviser det motsatte?

Det virker på meg som om at enkelte her rett og slett har bestemt seg for at kornsirkler er totalt umulig å lage for et menneske. Når dere til og med nekter etter at det har vært postet linker til sider/filmer som selv dokumenterer arbeidet de har gjort begynner jeg rett og slett å lure på om det eksisterer rasjonelle argumenter som kan få dere på rette veien.

Det skal som tidligere sagt i tråden ikke mer enn enkel geometri og trigonometri til for å kunne skape en mer avansert kornsirkel. Hvis jeg ikke husker helt feil har circlemakers.org detaljerte tegninger og forklaringer om hvordan de har gått fram for å få til forskjellige effekter i en kornåker.
Vis hele sitatet...
så godt at du funderer deg over de da ,
jeg sier de for at jeg har vært interesert i dette i mangen år og hva jeg selv har opplevd .
og ingen av dere som er skeptiske til kornsirkler kan forstå tankegangen min hvis dere ikke vet hva jeg har opplevd ,
MEN de er umulig å forklare opplevelsen til dere som ikke har den muligheten at dere kan utvide horisonten noe som ganske mangen av dere skeptikere har .
jeg tror at mangen kornsirkler er menneskeskapte, men alle ... NEI!
Sist endret av Bowman; 21. desember 2008 kl. 22:06.