View Single Post
Sitat av iskaffe Vis innlegg
Får beklage til de som er skeptiske til dette som ikke ble nevnt , men jeg gadd ikke å quote flere innlegg
MEN SE Å FÅ LAGET EN SELV DA!
hvis dere får å lage en veldig avansert en og veldig stor uten eneneste feil på under 30min så skal jeg med glede tro på dere... ja nå venter jeg spent på et godt resultat til våren/sommeren!
Vis hele sitatet...
Folk som deg forundrer meg virkelig. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan tankegangen din fungerer.

Du ser filmer på nettet som på mystisk vis mener de beviser at kornsirkler ikke er menneskeskapt, og er fullstendig overbevist om at det som presenteres er materiale man kan stole på. Når det så postes linker til filmer laget av andre personer som tilbakeviser enhver påstand de første filmene kommer med bryr du deg overhodet ikke om innholdet og peker på at det må være falskt. Hva gjør filmene som "beviser" at kornsirkler ikke er menneskeskapte mer valide enn filmer som beviser det motsatte?

Det virker på meg som om at enkelte her rett og slett har bestemt seg for at kornsirkler er totalt umulig å lage for et menneske. Når dere til og med nekter etter at det har vært postet linker til sider/filmer som selv dokumenterer arbeidet de har gjort begynner jeg rett og slett å lure på om det eksisterer rasjonelle argumenter som kan få dere på rette veien.

Det skal som tidligere sagt i tråden ikke mer enn enkel geometri og trigonometri til for å kunne skape en mer avansert kornsirkel. Hvis jeg ikke husker helt feil har circlemakers.org detaljerte tegninger og forklaringer om hvordan de har gått fram for å få til forskjellige effekter i en kornåker.
Sist endret av Glykose; 21. desember 2008 kl. 21:56.